reede, 22. august 2014

Uus lennuinfo ja rohkem perest

Sain uue lennuinfo ja olen pereemaga veidikene rohkem rääkinud. 

Ehk mu armsad, teie teisel koolinädala neljapäeval lähen mina ära. Saan teie üle peaaegu kaks nädalat Eestis naerda. :)) PS! Rootsis juba kool käib, nii muuseas lendan kuuaega hiljem kohale ja teatan, et tahan teiega nüüd sõpradeks saada ja tahan, et te mulle kõike siin tõlgiksite ja värki. :D Parem olgu selleks valmis kõik, sest ma ei tea kuhu kooli veel lähen, hostema küsis küll YFUlt, aga nad ei tea veel ise ka! :)

Perest veel.. vanemad vennad Martin ja Marko elavad 7km kaugusel linnas. Henrik, kellel puudub facebook elab kodus. Ja nad kõik on mingid taekwondoga tegelevad vennad. hmm. 
Siis see asi, et kassil on üks silm ja hostemal opereeriti hiljuti vähk välja ja nüüd saab ta veel kiiritust. Kuid siiski nad tahavad mind. Vintsked rootslased. 
Lisaks on mu hostema korduvalt öelnud, et ta ei tea pmt midagi peale Estonia huku midagi Eesti kohta, nii et mul on suur roll Rootsis neile, see Eesti ikka korralikult selgeks teha. Luban, et näitan neile igast küljest. :) 

Seni naudin veel 20 päeva Eestit!! 
PS! kui sul on küsimusi siis feel free. Komentaarides, fbs, meilis, ässamad võivad helistada ka! ;) 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar