esmaspäev, 15. september 2014

Esimesed päevad perega!

Olen kohal, olen elus ja täitsa meeldib kah!
Rongijaama tuli vastu vanim vend. Oli kohe mu jaoks nagu väga okei, ta räägib nii kiiresti, et mul oli nagu, whaaaaaaaaat, ma ei suuda nende kiir kõnelemise peale kohesel vastata, sest millal minu tähelepanu selleni jõuab, et  nad minuga räägivad, selle ajapeale on lause juba otsa saanud..
Käisin Markoga mingises üper super supermarketis nimega maxi. :D See oli nii suur ja seal on võimalus nii, et võtad oma selle triipkoodi lugeja, ja siis tuutuad need läbi, ja siis maksad ise. ei pea ühegi kassapidajaga jändama. suht lahe, pistad asjad kohe kotti. 
Sõitsime Tormestorpi, kohtusin ema ja noorima vennaga, see oli päris lahe, ta oli kuidagi kohe nii pere. Ei olnud väga tunnet, et oleks kohtunud võõra inimesega. Jändasime mu telefonikaardiga, ajasime niisama juttu, vaatasin maja ja siis hakkasime süüa tegema.. :D Ma sain nutta!! sest ma pidin sibulat lõikama, see oli päris kange. Siin on räigelt okei, kui mehed teevad süüa, ma olin nii üllatundu, sest eestis ma ei näekunagi kristot köögis perele süüa tegemas.. :) 
Käisin nendega koos valimas, tegid seda täitsa  nii nagu me Eestis, kui seda me just netis ei tee. :D 
Siis ühtul vaatasime koos telekat- ehk valimisi, ja rääkisime muidu hostemaga hästi palju kõigest. Ja siis Henrik õppis eesti keelt, pani rootsi keelse lause google translate ja küsis igasuguseid küsimusi, see oli päris naljakas. 

Hommikul ärkasin kell 8 ja siis tuli välja, et pole vaja nii vara kellegi minna, läksime magama kõik tagasi :D :D ja siis kell 10 ärkasin ja läksin koos Henrikuga, bussi ja rongiga Kristianstadi. Seal ootas ema, käisime koolis, ajasime pabereid, sain tunniplaani. 
Siis käisime poes ja sõitsime koju. Hässleholmis ostsin oma netipulga. Koju jõudes, tulid peagi Martin (keskmine vend) ja Marko. Mängisin nendega Uno't, mingit labürundi mängu ja kossu.. :D Sain kõiges pähe. Okei, kossus oli mul vähemalt veits võimalust eks.
Siis nad täiesti sunniviisiliselt panid ühele kiigule.. tõstid mu sinna peale, tegid haigelt suure hoo, ja nii ma seal olin. Appi, see oli nii paha. :D 
Tulime koju, sõime võileiva torti ja muidu torti, jõime kohvi jne. (Nad EI joo siin üldse kohvi, ma saan siin veel megalt tervislikuks, ainult hostisa joob)
Mängisime Yatzit ja mingi Politsei ja päti lauamängu. Yatzis olin kolmas, aga politseis ja pätis, feilisin kohutvalt jällegi. ;) 

Homme on esimene päris koolipäev, mu programmi juht tuleb aitab mul homme mu õige ruumi leida ja aitab tutvuda klassiga. :D So sweet. :D See mees on nii naljakas, ta räägib üli vaikselt ja üli aeglaselt. :D Good for me. :)

laagri koht, tõeliselt ilus koht oli!

awwi

meie tubade uksed. :D


üks osa seal olijatest. suht lampi tehtud pilt. (käisin wcs ja nad
lendasid kohe peale, et pean pildile tulema -.-  )

tegin väikse selfie, kõik ei jäänud just peale. :D
Eestis lennujaamas.

Eeesti..

Rootsi. Stockholm.
Hostema on pilte fbsse ka pannud. Ise neid pole lisanud, saate sealt vaadata. :) 
Love
Kristi

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar