reede, 21. november 2014

Roll on Roller Coaster!

Alustuseks tuleb paar pilti Tormestopist, sest blogger ei lasknud neid lõppu lisada!
Mu kodu tänav, seda mööda jalutan igapäevaselt bussile.
Kohalik pizzeria.


Vana kohalik bank- üli kena maja.. 
Nii järgmine nädal on võluväe abil läbi saanud. Kiirelt läks see küll. Pühapäeval küpsetasime lussebullareid. Kui oma päris kodus küpsetame tavaliselt nagu saiakesi ja asi üheks korraks siis siin käib nii, et tehakse suures koguses ja pannakse suurem osa sügavkülma ja võetakse hiljem välja. Nt jõulud ja värki. 
Esmaspäeval oli jälle vihmane ja külm päev käes. Külm tähendab siis max +3 kraadi, aga see siin päris jahe, sest enamjaolt selline kõva tuul ka. 
Pärast kooli olin pisut aega üksi kodus ehk õhtusöögiks tegin omale Roltoni nuudleid felixi ketšupiga. Oli küll kodune tunne kohe olemas. :)
Teisipäeval foto tunnis käisime jälle väljas pildistamas. See kord digikaameratega, kuna ma vingusin veits Larsile, et mulle see nikon ei meeldi, siis sain omale parema nikoni- pildid ka kohe ilusad. :)
Kuna host-isa oli sel nädalal haige, ei olnud ta kodus, see tähendas, et ka see teisipäev ei käinud laskmas. Ei tea, äkki järgmine jõuab- varsti ju minnakse jõulupuhuksele ära. :)
Kolmapäeval jällegi midagi erilist ei juhtunud. Jälle oli küll väga raske ärgata, sest tuba päris jahe hommikul ja õueski väga soe pole.. Nii et see voodist oma kahe teki alt välja tulemine on väga raske, ja äratust peab ikka korduvalt edasi lükkama. 
Kolmapäeval sain rongis kokku ka Liisaga- võp Austriast, ta kolib täna- reedel. Koolid on meil ikka lähedal, aga nüüd elame rohkem kaugemal üksteisest.
Kolmapäeval ka otsustasin, et pean ennast rohkem käsile võtma, ehk proovima rohkem ikka rääkida ise ka rootsi keelt. Siiani on proovimine päris hästi läinud. Ei tahaks alla anda ja loota, et uuest aastast muutub asi väga rootsi keelseks, sest ma väga tahan seda keelt juba osata!! :) mida varem seda parem, tean, et olen siin vaid 2kuud ja nädalake peale olnud, aga siiski. :D
Õhtul veel lisaks arutasime, mida jõulude aeg sööme, ehk siis jahm. Päris kodus tegime neid plaane mingi nädal enne jõule. :D Ja no põhimõte ju nkni iga aasta sama- jõulud ju!
Lisaks näitasin neile pilti verivorstist- no parimast asjast jõulude juures, nad küsisid selle peale, et see näeb väga inimese väljaheite moodi välja- milline kompliment, aga olenemata sellest maitseb see ikka taevalikult.
Neljapäeva eriline hetk oli see, et õpetaja lasi viimasest tunnist ära 30 min varem ja enne seda tegid klassikaaslased ettekandeid- ja olin õnnelik kui midagi aru sain, sest no ilmselt mu majandusalane sõnavara on täitsa null, kui niisamagi väga matsu ei jaga. :D
Lisaks kirjutasin sel õhtul valmis jutu jõuludest- mida oleks pidanud täna õpetajale esitlema, aga kuna ta ei mäletanud kuna seda esitlema pidin siis leppisime kokku et uuel nädalal. Saangi seda rohkem siis täiendada. ;) Perele oli üllatuseks, et me loeme luuletusi- laulame ja tantsime, et saaks oma kingi kätte.. :D welcome to Estonia- laulu-tantsuriiki!
Täna koolis kuulasin jälle klassikaaslasi esinemas. :) Lisaks jutustasin veits vahetunnil oma armsa Pataga. Pärast viimast praktilist loodust- kus mikroskoobiga sibulat vaatasime läksin oma vanemakontaktisikuga jutustama- ehk kohvi ja tunnike juttu. (Ekspressohouse siin päris krõbe- viis euri suur kohvi, aga vähemalt maitsev.) 
Rong-buss ja kodu. Siin ma olen. Loodan, et tuleb meeldiv nädalavahetus. 
Lisaks pean mainima, et pmt iga õhtu teeme koos süüa, pmt iga õhtu uus superpraad või supp. Päris kodus pigem toitusime kaks päeva ühest toidust, aga siin on jällegi nii, et kui toit üle jääb siis pannakse see plastikkarpi ja sügavkülma, võetakse hiljem välja.. 
Lisaks olen teinud täiesti lambikatest asjadest pilte, lihtsalt sellepärast, et teiele siia natuke pilte ka panna, saan aru küll, et tühi jutt jube igav on. :D :D
panoraam bowlingus käigust

Kohalikus ajakirjas Tallina jõulushoppamis võimalustest

saiakesed
Osad on mu uuest kaaslasest huvitatud- s4 mini- luban, et hoian
seda paremini- veel paremini kui oma eelmist kaaslast.

kodu nr 2, ehk siis spår 5, ehk peamine platvorm, kus mu lilla juss kooli poole sõidab.

Veits udune pilt sai.. :D Aga see kollane maja on mu kooli peamaja, paremal see valge on
aula osa ja kohviku osa, seal asub ka mu kapp.
Siin eraldi sellist asja nagu garderoob pole olemas, kõigil omad kapid, mis on
erinevate majade peale ära jagatud.
(garderoobi polegi vaja, sest jalanõusid ei vahetata ja jopet ei saa ära võtta kui järgmine tund
jälle kusagil teises majas..)

Kristianstadi tänav

Üks armas jõuluaken- nied siin küll väga palju, aga see mõjus
kohe eriti südant puudutavalt.

Kristianstadi kirik- arvan, et olen sellest varem ka pildi pannud, aga see pimedas-
taga on näha ka rongijaama maja.

mu bussipeatus kus istun, kui koju tahan sõita Hässleholmist

mu suhkrukuubik- ehk loodusainete maja.

Kui Stockholmist tagasi tulin, oli host-ema lasknud mulle oma pildiga tassi teha
Selline ta näeb välja.

No see mango oli nii hea ja kaunis, pean teile ka näitama. :D

Detsember ootab!!

Mu majandustundide maja- hektel käib katuse parandus-või vahetus või
ma ei tea mis seal teevad. :D

Üks lambikas pilt koolitoidust-
tihti on riis või pasta, vahest kartulid ka. Alati
suur salati tegemis valik ja mingi kaste. Ülidselt
väga neid kastmeid ei eelista, sest need näevad imelikud välja,
aga see on väga hea, kana kaste! (:

pildistasin oma lemmik pilti.. Ehk foto tunnis sai vaheleduseks
midagi ilusat teha.
Roll on Roll on Roller Coaster
We're one day older and one step closer
Roll on there's mountains to climb
Roll on we're on borrowed time
Roll on Roll on Roller Coaster
Roll on Tonight
Roll on Tonight..
-Kid Rock-  
Olge tublid
Ma ka olen.
-Kristi 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar