esmaspäev, 12. jaanuar 2015

123päeva- 4 kuud

Olen olnud nüüdseks Rootsis juba neli kuud! See teeb 123 päeva. Imeline. Samas hirmutav, sest aeg läheb liiga kiiresti, ilmselgelt on mulle aasta liiga vähe. Teiseks muidugi sellepärast, et hakkan nüüd uue kooliga jälle pihta, ehk just kui algaks asi otsast peale. 
Positiivne uudis kooli kohta! Homme lähen kella 10.00 Kristianstadi C4 kooli, mis mu vanale Söderport' le lähedal küll, aga see direktor nimega Öivind Linnerud (norrakas) soovib muga tuttavaks saada, ennem kui otsustab, ehk täna mängisin mina telefonis oma lemmik mängu, järsku karjatan host emale, et appi, mingi rootsi number helistab. H-ema võttis kõne vastu ja tuli välja, et see direktor ja lisaks kaks naist soovivad muga natuke rääkida, näha silmast silma ja otsustada, kas ma sobin sinna kooli klassi jne, sest ta ei taha otsustada selle Stockholmist saadetud paberi põhjal, väga armas ja mõistilik temast, lisaks telefonis tundus ta juba väga selline easy going vend- h-ema ütles sellele, norrakas noh. :) no loodame parimat, pean ärkama juba kell 7!! (vaheajal peamiselt ärkasin 11)
Kuna oli soov, et täpsemalt kooli vahetusest räägin, sisi teen seda kui olen saanud kindla järgmise kooli! Igal juhul selline postitus tuleb- hoidka silm peal. :)

Nädalavahetusest:
Laupäeval oli muidu tavaline päev, või noh seni, kuni host-vend teatas, et ta vanad klassivennad tulevad kohe varsti siia, et muga juttu rääkida?! No ma ei saanud midagi aru, mõtlesin, mis paganama nali see nüüd siis on, miks nad tahavad minuga juttu rääkida-kohtuda? Mõtlesin, et need peavad ikka päris veidrad inimesed olema. kohati olidki, aga pigem sellised huumorimõttes veidrad, või noh õiget moodi veidrad, nii nagu normid veidrad ongi... 
Olid päris mitu tundi siin, pärast läksime perega McD'sse õhtustsööma. :) Ja õhtul vaatasime head filmi "the ledge" - oli vist nii..
Lisaks lasti Eslövis laupäeval inimene maha, see on koht kus elab teine eestlane! :) Selline turvaline keskkond see imede riik Rootsi ongi, tegemist oli mehega, ja kui host-ema jutust õigesti aru sain siis oli miski teema narkootikumidega! 

Pühapäeval oli meil lauamängu päev/õhtu!
Kella kolmeks tuldi kõik host-vennad koju, lisaks h-ema venna lapsed- kaksikud- minu vanused. :)
Mängudeks olid: Absolut överens- ehk absoluutselt nõus vms. No see mäng on järgmine perekondade ja sõpruste lõhkuja! See kord olin mina otsustaja- kaardi lugeja- kella vaataja (viimane ei tulnud hästi välja- meelest läks :s) 
Till mamma- ehk Emale - mäng käis siis nii, et host ema luges kaarte, nt kuidas veedab kõige meelsamini ema jõule: 1. reisides; 2. lastega kodus; 3. terve jõuluaja üksi köögis süüa tehes.. 
Ja siis kõik kirjutavad, oma arvamuse, kuidas ema kõige paremini jõule veedaks, samuti kirjutab ka ema, kõigil, kellel sama, mis emal, saavad edasi liikuda. :) 
Vahva mäng, kus õpib jällegi rohkem inimesi tundma- vno ema. :d
Bezzervizzer- ehk mina tean kõige rohkem vms/olen parimate teadmistega, selles mängus ma väga kaasa teha ei saanud, sest küsimused olid kõik rootsi keelsed, ja kõiki küsimusi ei teadnud, ja küsimused olid üldiselt Rootsi kohta, nii et erilist säramist ma teha ei saanud! küll aga teadsin, et anioon annab negatiivse laengu, aga muidugi ei saanud ma küsimusest õigel ajal aru, seega vastata ei saanud. :) 
Ning lisaks muidugi, Cards Against Humanity, nagu alati, ehk mäng jubedatele inimestele. Ma küll üldse ei viitsinud seda jälle mängida, aga noo see ei tule kõne allagi, et ma loobun nendega mängimisest.. seega mängisime seda jälle.
Lõpuks sõime jäätist ja no ma jõin kohvi- ilmselt on meil varsti kohvi kriis tulemas- ma joon seda liiga palju, eriti kui ma koolis ei käi. 
Mulle see õhtu meeldis. Muud pole öelda, kui et hoidke alt, tagasi tulles tahan ma teiega lauamänge mängida ainult või siis mingit sõjamängud Wii- xBox'ga mängida. :D 


Varsti sisi uus postitus kooli kohta. Seni naudin ma oma vabadust koolist. :)
Armsad sõbrad, teie pidage Eesti kooli raskustes vastu! ma ise enam ei mäletagi, mis tunne oli, kui füüsikast aru ei saanud ja mata KT'ks õppisid poole ööni- lõpuks said ikka näruse kolme. 
Las ma elan oma unelmates siin nüüd. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar