laupäev, 21. veebruar 2015

Fika ja Kristiina pool

Sportlov- nr2
Kolmapäeval olin produktiivne veidi. Hommikul käisin host- emaga arstil kaasas, pärast seda koos poodides ja lõpuks sõime lõunat väljas- täidetud kartuleid. 
Koju tulles tegin oma toas ja vannitoas täis koristuse. Õhtul trenni polnud, sest sportlov.
Neljapäeval läksin lõunapaiku rongiga Lundi- ülikooli linna, poole teepeal tuli Kristiina ka peale. Rongijaamas ootasime lätlast Robertit ja austerlast Marleni. Tegime kohvi ja kladdkaka fika kohvikus nimega Ebbas skafferi, see on selline mõnus kodu kohvik. Koogi tükk oli ka selline mõnusalt suur, nii et ma arvan, et me istusime seal päris kaua. Jutustada on teiste vahetusõpilastega ikka väga hea. Lõpuks tegime väikse jalutuskäigu Lundi peal ja nii enne viit olime Eslövis Kristiina pool.
Rääkisime Kristiinaga jälle kogu maailma jutud ära! Peab tõdema, et kellegagi, kellel samad kogemused nagu sul, on ikka jube hea rääkida, ta saab sust ideaalselt aru. :) 
Õhtusöögiks sõime Lasanjet, mis oli jällegi üli hea, sest Kristiina host-ema on kokk. :D
Siis algas õhtune teleka ring- alustuseks "vem vet mest?" - "kes teab rohkem?", siis "farmer" ehk jah, farmer, erinevad noored-vanad elavad farmis teevad tööd seal jne jaa lõpuks reaalelu sari suur peredest, kuidas nende elu on jne. :) Vahepeale jäi ka pikk arutelu ja jutuajamine Kristiina host-vanematega, pidin jälle tõdema, et väga toredad inimesed! :) 
Õhtu lõpuks mängisime kaardimänge ja ajasime jälle palju juttu, kunagi öösel hilja-hilja jäime magama ka. 
Hommik algas meil hilja ja siis otsustasime, et ma pean kohe ära valima, muidu läheb meeleset ära, ehk minu hääl loeb! #valimised2015 
Kella kahe paiku läksime bowlingut mängima, Kristiina ja ta host-emaga. (mu nimi oli Christi, kuigi ütlesin, et mu nimi on K tähega). Tuleb tõdeda, et Kristiinal oli halb päev ja ta host-emal täielik õnnepäev, ehk mina oma kobadega sain teise koha. :P Igal juhul oli väga tore. 
Lõpuks tegime Kristiina pool lõpu fika ja ta saatis mu rongijaama ära.
Kella viieks olin kodus, sõin õhtust ja midagi muud ei juhtunudki. 

Nädalavahetuseks plaane pole ja pean ütlema, et ma väga ootan kooli algamist! Nüüd siis jälle 5 nädalat kooli ja siis nädalane vaheaeg jälle. 
täidetud kartulid

Med Kristiina- Skåne lipp- mitte Rootsi ega Taani


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar