neljapäev, 5. veebruar 2015

Tantsimine!

Eile oli siis mu esimene tantsutrenn, super lahe. Rahvast oli palju ja erivanuses. Lisaks ei saanud keegi aru, et ma rootslane pole, kordagi ei küsinud inglise keelset seltamist, kui tekstist aru ei saanud siis jälgisin eriti-eriti pingsalt ettenäitaja jalgu.. Siis sain noomituse, et tantsuaeg peaks ikka vaatama paarilisele silma- ma muidu ainult vaatasingi oma paarililsetele silma, aga no see ette näitamise osa.. ma pean ju kuidagi aru ka saama. :D 
Vb pean kunagi ikka selle paljastama, et polegi rootslane ja ei saagi köigest aru.. :D Lisaks kui see mees treener tegi nalja- ta tegi seda tihti. Siis olin mina üldiselt ainuke, kes kunagi ei naernud, sest no ma ei saanud naljast aru, üks kord ta siis vaatas mulle otsa kui nalja tegi... oh milline vötls naer mu suult kohe lendas. :D
Juba tunnen kahju, et see ainult 7 nädalat on, aga loodan, et saan sellest maksimumi vötta.

Täna hakkan jälle majoneesiküpsiseid küpsetama, sest eelmine nädal foto-tunnis fikal ütlesin, et teen neid Vinslövi KAS'le, nad pole neid söönd, nii et pean eriti head välja völuma, alguses mötlesin küll veel, et teen koogi, aga kuna meid umbes 15 ringis on siis oleks pidanud kaks kooki tegema, nii et otsustasin nendele küpsistele truuks jääda. 
Lisaks on mul plaan neile kama mingi tund pakkuda. :) PS! KAS'l, Aasiast inimesed suht nautisid kama, vno neile meeldis, ütlesid ainult, et imelik oli neelata, kuna see selline pisut paksem. Samas rootslased olid väga skeptilised, aga no meile Kristiinaga maitses see väga, nii et jah. 
Aga need majoneesiküpsised läksid küll kiiremini kui ma arvasin... :D

Täna foto tunnis käisime pildistamas, niii mönus oli üle pika aja korraliku kaameraga pilte teha. Nautisin ikka väga, samas nagu teate, kellegi teisega koos pildistamas käies ei saa üldse korralike pilte, sest alati keegi jookseb juba kuhugi järgmisesse kohta vöi siis jutustab ja sa pead kuulama ei saa pilte teha. :D
Ja no teema oli ka mulle absoluutselt igav ja ühtegi korraliku ideed polnud! "C4 kool- 20 aastat!" No ma siin alles 3nädal, pole pointi vb väga tabanud. :D

Mu vana foto-tunni öpetaja, Lars, tegin proovi foto, ta hüppas peale. :D

Mul siin endiselt tösised lumevallid... nagu näha

möte oli mul hea, aga teostus... (ta mitte fookuses, kooli logo.)

Loodan, et need kutid kunagi mu blogi peale ei satu, sest ilmselgelt pole luba küsinud...  



/// Kristi

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar