pühapäev, 1. veebruar 2015

KAS- keskaasta seminar

Päriselt v? Kas see oli see keskaasta seminar, millest köik kui ühest üli heast ajast räägivad? 
Ehk kui te Rootsi vahetuaastale tulete, siis ärge lootke oma keskaasta seminarist mitte midagi erilist!
Söögi peate ise kaasa vötma ja kui tahate, et oles löbus siis tehke ise nalja. Ma ei hoia ennast üldse tagasi ja mind absoluutselt huvita, et inimesed nüüd arvavad, et 'oh, milline pritsakas neiu!' 
Sest no ausalt, igal pool (no mitte köikjal, aga enamus riikides) on mingisugused suured laagri, kus köik vahetusöpilased tulevad kokku jne. Rootsi, meil aga pikk riik, ja siin hoitakse raha igat pidi kokku!
Saan aru, et vb liiga kulukas köik öpilaed pöhjast löunasse saada vms, aga miks ei vöiks teha siis vähemalt piirkonna siselt nagu seminar-laagrit!?!?! 
Meile seminar siis nägi välja selline: 
* Ise pidime oma riiki tutvustava söögi kaasa vötma, mis siis oli köigile löunaks
* Meie grupil oli vähemalt programm, ehk küsimused, mille üle arutama pidime. Aga näiteks host-vanemad ja host-vennad/öed, pmt passisid niisama, sest neil polnud midagi erilist, keegi mingit juhtimist ei vötnud, mingeid punkte polnud, mida arutada. Täielik nagu halloo?? Miks nad tulid sinna oma aega siis raiskama? 
* See kestis 4 tundi ainult, see pole piisav aeg, et sujuda sisse oma grupis, rääkida asjadest, tunda ennast mönusalt ja vabalt. See oli pigem nii. Tule siia, söö, räägi, paki asjad, mine koju.
Ma olin tösiselt pettunud. Muidugi oli super tore näha oma armsat eestlast ja teisi skånes elavaid vöppe, aga nii lahja- millele nad seller aha siis kulutavad, mis me siia tulekuks maksma peame?? ma arvan, et mul on öigus olla parajalt pettunud. (näiteks, Norra, niiöelda siin-samas, nii 'samasugune' riik, aga neil tulid köik vöpid Oslo juurde kokku, olid koos nelipäeva! Ja yfu maksis lennu-rongipiletid. ehk saad köik, mida oled oodanud..) 
Mina jään nüüd maid ootama, kui me köik vöpid Stockholmis kokku saame!!! 

Lihtsalt mainin lisaks, et enne vahetusaastat öeldi, et enamus meie makstud rahast kulub nende seminaride peale- oh kas töesti?! 

Pisut sünged toonid täna, aga ma lihtsalt tahtsin ennast siin väljendada pisut, et vahetusaasta pole ainult su unistuste täitumine. :) 

Aga ma hakkan nüüd 'nullpunkti' vaatama, mis on töesti väga hea, kiitus ja au, eestlased! 
(ps! Olen siin suuremaks patrioodiks hakanud kui varem, arvan, et Eesti on üks väga tore ja armas koht, kus elada- seni kuni me omale sisse immigrante ei vöta- see löhub KÖIK!) 

pilte ka pole, sest no, kes neid pilte siis sellisel üritusel teeks -.- 

//kram- kallistus

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar