teisipäev, 17. veebruar 2015

Alla hjärtans dag, speldag vol.2, sportlov

Alusan sellega, et eelmine kolmapäev oli super hea trenn jällegi, vägagi meeldib seal käia. Kahjuks sellel nädalal seda pole, sest kõik tähistavad sportlov'i - spordi vaheaega!
Neljapäev oli tavaline koolipäev, foto tunnis olin jube aktiivne ja raamisin oma pildi ära, nägin ära vea, mis õpetaja tegi. Pärast vaheaega läheb see ka see pilt koos teistega üles näitusele.
Reedel oli lõunaks taco-buffe, ehk söögisaalist veeresime me välja! Pärast seda foto tund koosnes pmt ainult fika'st, sest töö oli valmis ja ilm oli halb, et õue pilte tegema minna. Ehk mul pole ikka pilti kooli sünnipäeva näitusele.. :s

Laupäev- Valentinipäev- Alla hjärtans dag (kõigi südamete päev)!
Juba üpris hommikul alustasime host-emaga küpsetama, sest no nii suur isu ja soov oli teha külmutatud juustukooki! See tuli imemaitsev- kirjutasin retsepti üles ka.
Selle sõime ära õhtul, kui järjekordset Melodifestivalenit vaatasime. Pilti kahjuks ei jõudnudki teha, see tuli meelde siis kui kook otsas oli. -.- 
Lisaks küpsetasime teistsugust leiba (mis maitses nagu heaven)- vno selle tegi pmt h-ema, sest ma kirjutasin selle ajal retsepte üles.
Pärast melodifestivalenit oli Gay'de gala. Jah. Ausalt, ma ei tea, mida sellest arvata, mul ei ole selle vastu midagi, kui kaks samastsoost inimest üksteist armastavad jne. AGA ma ei saa aru, miks sa pead seda kõigile kuulutama, tegema eraldi gala- kus antakse välja erinevaid auhindu a.la "Aasta paar" "Parim support grup" jne, ausalt öeldes, puhas lollus, sest pooled, kes seal olid ja mingis alas nomineeritud said, polnud isegi mitte samasoo ihardid..
Miks on neil nii öelda oma gala, miks nad on erilisemad kui inimesed, kes armastavad vastassugu ?!? Jah, vaidlemine sellel alal on lõputu ja ainuke asi, mis saates välja öeldi, miks seda tehakse oli vastus "..sest me saame" .. kas see on mõni põhjus?! :D No vahetpole, edu saatele. 

Pühapäev- speldag vol. 2 
Pühapäeval juba poole kolme paiku tulid host-vennad, Ronny ja kaksikud siia, toimus teine 'mängupäev', ehk nagu Rootsis populaarne, mängisime kõik koos erinevaid lauamänge. :) Oli järjekordne lahe päev.

Esmaspäev- eile. Algas Sportlov. 
Käisin klassõe Beataga Malmös, jalutasime linnas, sõime lõunat ja jutustasime palju. Mulle väga meeldis.
Kui otsustasime tagasi sõitma hakata, tuli välja tõsi asi- PMT KÕIK rongid olid tühistatud, mitme tunnipeale läks ÜKS rong, no pühadevaheaeg. Lootsime sellele rongile siis, mis 30min pärast minema pidi- no loomulikult oli see rong rahvast PAKSULT täis! Kuidagi suure õnne peale leidsime kohad, et terve tee seisma ei peaks. Sõit kestab tund. Aga istusime siis maha, rong hakkas sõitma. Midagi läks viltu. Rongi kiirus oli väga kõrge ja rong hakkas pmt nagu hüppama. Mu mõttes käis umbes 1255894mõtet, et nüüd ongi kõik, adjö, mu armas elu. Kõigi näod rongis vajusid jumala ära, lõpuks suudeti rongi kiirust vähendada ja tehti isegi korra paus, aga lõpuks sõideti siiski edasi.. Ma olin ikka parajalt shokis, aga no midagi tõsist vist ei olnud, pärast peatust lükkus sõit sujuvalt... Jala rongist maha sain, hingasin korralikult välja, leidsin host- ema üles ja läksime toidupoodi. 

Koju jõudes tervitas mind pakk EESTIST! 8 ja pool kilo. No ma viskasin õnnest sildasid. Šokolaadi kogus oli ulmeline. Ja isegi kui Marabou on hea, siis Kalev ikka hea ja kodune!!
Lisaks tuleb Eesti Vabariigi 97 aastapäev, siis peab ikka kõik super Eesti olema!

Täna on vastlapäev- siin ka. Vastlakuklid- semlor'd on ka siin väga maitsvad, isegi maitsvamad kui maitsevad, sest nemad panevad vahukoore alla mandlikreemi, mis megalt magus! :3 
Ja ma ei tea, kas täna on laskmine või ei..

ime maitsev lõuna Jensen's Bofhus's



Inställt- inställt- tack så jätte mycket!!

super nummi tass!!! 

Eesti- Eesti- Eesti!

Löppu üks kohmekas selfie, 12ne sokolaadiga!
// Kristi 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar