pühapäev, 1. veebruar 2015

Tore teine!

Mul läheb hästi! 
Reedel oli mul jälle ülitore fika (kes ei mäleta, fika tähendab- kohvi, koogi, küpsisepausi rootsi keeles), foto tunnis, söime juustukooki mustikatega, mille oli valmistanud, mu klassiöde. VÄGA maitsev. Lisaks olin önnelik, et ma sain kasulik olla, ehk ma oskasin pimedas ruumis, pilti ilmutades klassiöde aidata, kes ïkka üldse hakkama ei saanud. :) 
Öhtul vaatsime filmi 'godsend' piisavalt jube mulle, et öö otsa nägin imeliku und ja keerutasin voodis kümme ringi sekundis. :D
Täna, laupäeval, koristasin ma oma toa (kastsin lille ka, et see teist korda mu oleku ajal ära ei sureks..), ja siis hakkasin küpsetama, majoneesiküpsiseid, vöttis kaua aega, aga välja tulid imehead, ja rootslased- mu pere ja klassikaaslased pole nendest midagi kuulnud!
Reedel fika'tades, räägime alati nädalavahetuse plaanidest, nii ma rääkisin, et laupäeval küpsetan majoneesiküpsiseid, köigil kaasaarvatud Roberto- mu öpetaja, suu vajus umbes tallaalla välja! ;D (Aga pärast seda tahtsid köik, et ma järgmine reede teeksin fika- ehk siis majoneesiküpsised, ise juba mötlesin, et teeks neile majoneesikoogi ja viiks kama) 
Pere oli alguses samasugusel arvamusel, seni kuni need küpsised valmis said, köigile maitses. 
Küpsetamise pöhjus on aga hoopis see, et homme on mu mid-year orientation! Ehk siis pool aastat jääb peagi seljataha ja pool on ees. Olen Rootsis olnud 143 päeva ja järel 148!!! Kokku tulevad köik öpilased, kes veedavad oma vahetusaastat skånes ja nende host-pered, ja minu röömuks toimub see Vinslövis, siit mingi 10 min söitu. :) 
Köik öpilased peavad kaasa vötma oma kodumaad tutvustava toidu, kuna eesti-rootsi köök on üsna sarnane, siis ma väga lampi tulin majoneesiküpsiste peale (alguses mötlesin purukooki teha) ja lisaks veel on mul kama!! :)
- nii see Jaanuar läks, üli kiiresti! 

Ma jälle ei mäleta, kas olen kirjutanud, et kavatsen host-isaga tantsukursusele minna?! Nimelt boogie- eesti keeles vist lihtsalt boog?
Ehk 7 nädalat- kord nädalast, ma nüüd tantsin! :)

Lisaks ei mäleta ma ka seda, kas ma olen kirjutanud sellest, kuidas kallid-armasad tulevased vöpid, kes te vöib-olla mu blogi loete, ÄRGE LOOGE ILLUSSIOONE! Rohkemate küsimuste puhul pöörduge komentaariumi vöi otsige mind vabalt fbs-ülesse. Kristi Kreek.
Mina soovitan köigil vöppidel vöimalikult palju taustatööd teha enne vahetusriigi otsustamist, uurida palju erinevatelt vöppidelt jne.
Vahetusöpilased teavad köige paremini! :) 

Mul läheb hästi!
//hoidke ennast 

2 kommentaari:

  1. Hetkel tahaks nii väga sellist olemist, kus saaksime lihtsalt lõkke ääres istuda, juua piparmünditeed ja süüa neidsamu küpsiseid!
    Päikest, kullapai!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jaa, nii väga ei jöua ära oodata suve! Siis teeme sellise olemise- kohe kindlasti! (ps! sinu tehtud majoneesiküpsiseid on ikkagi KÖIGE paremad!!!)

      Kustuta