laupäev, 4. aprill 2015

Vaheaeg- jälle? :)

Jah, terve mu nädal, nädal 14 on olnud vaheaeg. kui tore. 
Esmaspäeval läksin pärast lõunal Hässleholmi, et Beata ja Natchaga rongiga Älmhult'i söita, mis asub väljaspool Skane't veits, Beata elab seal metsa sees. Ehk rongiga sinna jõudsime, ostsime poest kommi ja ta isa korjas meid linnast peale, sõitsime tema poole metsa sisse, väga armas ja lahe koht. 
Siis käisime tiiru väljas, sõime õhtust, fika'tasime ta perega, (mõlemate ta vanemate vanemad on soomlastest sõja põgenikud) seega sain kiita, et mul mõnus soome-aksent rootsi keelel juures. :) 
Pärast seda oli juba saun soe, nii et sauna sõpradega, üli mõnus, isutusime seal vist üle tunni ja ajasime juttu, pärast seda oli meil filmiõhtu, vaatasime kahte õdukat ja siis üht serjaali osa!
Beata äratas jube kell 10 ülesse, et hakkab hommikusööki tegema, et oma tagumikud ka püsti ajaksime. 
Pärast hommikusööki ilmselt vaatasime jälle serjaali ja käisime väljas atv-ga sõitmas, siis hakkas muidugi vihma sadama, nagu iga teine päev praegu sadanud on, jube rõve. 
Mingi aeg tegime lõunaks vokiroa ja kella poole neljaaeg tuli Beata isa koju ja sõidutas meid Natchaga rongijaama. :) 
Koju jõudes olin nii väsinud, et pärast sööki lasime host-emaga kaks tundi und diivanil. :D

Kolmapäeval otsustasin oma teksade jahile minna, kuna mu bussi-rongi kaart töötab, siis otsustasin, et sõidan kohe Malmösse välja. Ja no see läks vägagi edukalt!

Neljapäeval sõitsin lõunaajal Lundi, kus sain kokku Kristiinaga, läksime jälle Ebba' kohviku, kladdkaka ja kohvi, tavaline hea, liigagi magus ja hea, pärast seda, enam ei tahtnud magusat. Pärast seda tegime ka tänuvideoks klippe, millega mul nüüd probleemid on, sest nende üleslaadimine vajab suurt netti, aga mu nett on ju üliiii aeeeeeggglaaaaaneee.....
Õhtul pärast õhtusööki oli aeg minna välja lihavõtte muna otsima! Jah, siin saavad kõik lihavõtte ajal munad, mis kommidega täidetud! :) Mulle meeldivad need lihavõtted vägagi! Lisaks on siin ka esmaspäev punane püha! 

Reedel, sõime veel muidugi lihavõtte komme ja käisme väljas ilusat ilma nautimas, lisaks on siin ringi käimas lihavõtte nõiad, kes on riietunud nõidateks ja käivad rõõmsat lihavõtet soovimas, ja siis ootavad, et sa neile kommi annad, siin käis meil kaks last, mis oli minu arust väga lahe! :)) 
Pärast õhtusööki, minu nõudmisel, tantsisime ka natuke host-isaga buggi, sest järgmine laupäev on meil ju piduuuuu! :)) 

Täna on meil lihavõtte õhtusöök, poisid tulevad külla ja Ronny ka. Toit peaks enamvähem sama olema mis jõulude aeg, aga lahe minu arust ikkagi.. :) Komme olen liiigagi palju söönud, aga söön ikka edasi, ehk kristi ei oska kommidele ei öelda.. jubedad lihavõtted! :D

Lund ja lihavõtte sead. :) 

lihavõtte asjadega pood Lundis! :3

parim kladdkaka ja kohvik!

mys-õhtu sõbrannadega. 


Olge tublid!
- Teie Kristi.

1 kommentaar:

  1. Neiu-neiu su õigekiri longaaab.. :D seriaal** , musid-kallid-paid :))

    VastaKustuta