laupäev, 28. märts 2015

motivatsioon kirjutada puudub


Eee, Reede, enne seda reedet tuli mu host-pere tagasi. Olid pruunimad ja puhanumad. Ma olin önnelik, kass ei tüütanud enam nii palju. :D
Ise vaatasin palju filme ja nautisin täieli rinnal vaba nädalat. Kolmapäev oli köige meeldivam päev ilmselt, sest pärast kooli toimetasin kiirelt ja juba oligi aeg tantsule, Ronny viis mind tantsima. See kord oli natuke masendavam kui eelmine kord, nimelt mitte ainult minu host-isa polnud puudu, oli veel umbes 4 meest puudu, seega alguses mul polnud paarilist, siis tuli eelmisest grupist üks mees, kes tantsis muga esimese tantsu, aga olenemate sellest, et ta on 'edasijöudnud' oli ta mingi paras totu, polnud vahet, mis taktis lugu oli, temal käis jalg ikka samamoodi, thank god, et me vahetame paarilisi peale igat tantsu!!! Mul on seal välja kujunenud omad lemmikud parterid, nii et tavaliselt üritan end kuidagi nii ringi sokutada, et saaks just nendega enim tantsida. =)

laupäeval tegime peol pilti, ma ei tea mis mu
peaga juhtus.. igaljuhul näen välja nagu mingi
ujuvpart -.- 
Laupäev, enne seda laupäeva algas varakult, hommikusöök ja muud tegevused, kiire poes käimine ehk ega kodus enam eriti midagi süüa polnud. :D
Ja siis oli kell juba 2-le lähenemas ja aeg oli minna pidama host-isa ema 70ndat sünnipäeva. Minu önneks olid seal Marko ja Henrik, seega igavust ma ei tundnud ja söök oli ka hea! Samas kohas peab ka mu host-ema ja vend sünnipäeva mais. 

Pühapäeval olin kodune, aga see aeg kui host-emal kodus massaaz oli, otsustasin, et lähen jooksma, oli vist ikka veidi jahe, igaljuhul, ma panin kaks särki selga ja jooksin oma 5 km ringi, järgmine päev- vno järgmine nädal olin kurguvalus, mötlesin küll et sellest saab nüüd üks osa mu rutiinist, aga punasekurguga jooksurajale mind siin ei lastaks nkni, seega proovin homsest- järgmisest pühapäevast uuesti, äkki ei saja vihma ja leian omale soojema särgi jooksmiseks, ja ei jää haigeks. :D

Koolinädal oli lühike, esmaspäeval olid poole tunnid, teisipäev oli vaba, sest aitasin host-ema kassiga vaksineerima, kolmapäev koolis, neljapäev oli vaba, sest foto tunni öpetaja oli koolitusel ja naturkunskapi öpetaja parandas töid, reede kool, kus mata läks kiirelt, söögiks olid taco-d ja foto tunnis vötsime oma näitusemaha ja tegime fika, ehk olin kell kolm juba kodus. :)

Kolmapäev oli veidi erilisem siiski. Esiteks siis oli Våffeldag! ehk vahvlipäev, oi kui maitsvad ikka vahvlid on! JA teiseks oli see mu viimane trenn, terve aeg oli parajalt kurb ja löbus samaaeg. Köik nautisid megalt, köigil tuli megalt hästi välja ja sai veel viimased kontaktid jagatud, ehk ma ülimalt rahul ja önnelik, et sain nendega uue tantsu selgeks tantsitud! suured südamed ka super treeneritele. Minu brasteg, minu inimesed. 

Täna laupäeval ärkasime juba kell 7 ülesse, ja siis pea kohe linna. Sokolaadi-hommikusöögile, täna oli linnas mingi naiste tervise vms edendamis teema, seega sparbanken- swedbank ja osad teised ettevötted tegid sel teemal tegemist. Panga kohviruumides- konverensiruumides oli meil hommiksöök, siis sellele järgnes neli väikest loengut, ja siis läksime linna peale tips-ringile, käisime poodides täitsime ankeeti ja osalesimes mingis loosis, igaljuhul väga mönus ettevötme host-emaga, viis tundi väikses Hässleholmis. :) 
PS! sokolaadihommikusööki, sööks igapäev, kuigi tavaline kohvi on ikka parem kui sokolaadi oma!
Kodus veel löpetasin oma kaua pooleli oleva tikkimisroosid ära ja siis tellisime pitsad ja vaatsime filmi: "the cobbler", hea film vaadake!

Nüüd naudin mina oma nädalast lihavötte vaheaega! :) Esmaspäev ilmselt teen söpradega miski filmi/sauna pärastlöuna! ;) 
Lihavötetest vb siis järgmises postituses rohkem natuke!
Kristianstadi tänaval väike påsk kaunistus! 
Siin on suur asi ka lihavötete aeg maja kaunistada!

!!! astu oma mugavustsoonist välja !!!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar