pühapäev, 16. november 2014

Jag vet inte!

Jälle üks nädal möödas.. Nädalad lendavad reaalselt VÄGA kiirelt!
Esmaspäeval ei olnud midagi erilist koolis- v.a. et esimene tund ära jäi, hiljem selgus, et mingi loeng vist oli olnud, ei tea, kusagil polnud sellest kirjutatud.

Teisipäeval foto tunnis pidime välja minema jälle pildistama, no siis sain esimest korda kurjaks ka. :D Esiteks meil mingid lambid Nikon kaamerad, millega ma hakkama ei saa ja Lars- õpetaja, see ei vaevugi seletama, mitte kellelegi. Olin paaris tüdrukuga, kellega alati ja no ta veits dum (rumal).. :) Ehk ta isegi ei vaevu õpetaja käest küsima, kuidas midagi teha, sest ta arvab, et ta teab, et ta nagunii aru ei saa aru ja ta arvab, et ma olen ajuhiiglane noh.. Las siis olla.. Korteri jõudes tegin pannkooke, sõime Markoga ja ta sõidutas mind koju. Oi kui hea oli jälle kodus olla. :D Reaalset Eesti kodu igatsust pole, aga kui siinsest kodust peab kaua eemal olema, tekib küll kohe kaks koduigatsust. :)
Teisipäeval sai ka 2 kuud siin oldud! tundub, et oh ainult 2 kuud, aga samas mulle endale tundub nagu see reaalne elu Eestis on mingi unenägu, mis kunagi reaalne polegi olnud.. imelik, aga tean, et see tunne pole ainult mul, nii et jah, mina pole imelik ainuke.

Kolmapäev möödus ka tavaliselt. Uudistes peamine teema on olnud viimasel ajal siin see, et Putin on ikka räige taun ja Putini agressiivne parem käsi ütles, et Rootsi ei pea kartma, me ei taha teid, aga Eesti ja Läti kui tahame võtame küll. Kõik räägivad mulle sellest siin ja kui küsin kuidas olukord Eestis on.. siis mainitakse ah jah mingi üks uudis oli.. Kultuuride erinevused. 
Ja kolmapäev tähtis päev, vaatasime Paradise hotelli üle pooleteise nädala! :D Lisaks magasin esimest korda sisse ja esimene tund jäi tänu sellele ära. See pakkus kõigile ikka kõvasti nalja, endale ka. Olen õnnelik, et lampi- väga lampi silmad lahti tegin.. tund hiljem kui pidin, aga siiski.

Neljapäevast ei mäleta ma väga midagi, see oli vist see hea päev, kui esimeses ja viimases tunnis mu vahva õpetaja mu poole pealt ära lasi ja no mata oli jälle kerge, ehk õpime kasutama pq-valemit! OOO, kui raske.
Õpetaja nimetas sellel päeval mu oma parimaks õpilaseks! Uhke oli olla vist- saadab tervitused Eesti ulme mata tundidele ja õpetajatele! :D

Reedel oli kool vaid 11ni, esitelesin selle ajajooksul ennast, oma päris pere ja arvamust rootsist- rootsi keeles oma klassijuhatajale ja inglise-rootsi keele õpetajale. Ainsad sõnad, mis tal suust tulid olid.. JÄTTE BRA, KRISTI!!! Ehk väga hästi, Kristi- aga no see oli kerge. Järgmine nädal pean rääkima Eesti jõuludest.. sellest tuleb raskem ports. :D
Lisaks otsustasime siis õpetajaga, et teen enne jõuluvaheajale minekut oma klassile ja siis veel vähemalt ühele klassile esitluse rootsi keeles Eestist, suurematest traditsioonidest, jõuludest ja arvamusest Rootsist-rootslastest ja õpetan neile eesti keelt- sellist tutvustamist jne. :) See tõotab VÄGA lahe asi tulla!
Enne koju tulekut külastasin paari poodi- ja no KÕIKJAL on ulme jõulud, nii tuli ka mul räige tuhin ja vuhin peale, ja olen nüüd kuulanud kaks päeva jõululaule!
Koju tulles koristasin oma toa ära ja tolmuimetajasin ülejäänud maja. Ja host-ema sai teate postkontorist, ehk mu uus telefon on kohale jõudnud! Suured suuured tänud mu päris vanematele- nii vahva on jälle nutikas olla! 
Igajuhul käisime ka õhtul Maxis shoppamas, ehk siis järgmine toidu kuhi koju toodud. Õhtuks sõime pizzat, millest mina pool veel täna ära sõin, ehk siinne kohalik pizza restoran teeb päris häid-suuri pizzasi. 

Laupäev ärkasin sellega, et kuulsin, et teised juba üleval, lisaks oli Ronny meie juures, liitusin teistega ja suruti kohe kohvitass kätte ja kordasime natuke vene keelt- host vendade isa läheb esimesel detsembril Moskva! Mina õpetasin talle ikka kuidas viisakalt tere-head-aega-aitäh öelda, tema tahtis aga teada kuidas üks õlu on.. :D elu. Ehk nende probleem siin võivad googeldada, aga ei oska lugeda vene tähti. Nii õpetasin talle google translate kuulamise ära. :D Loodan, et tal tuleb vahva reis ja Puta meelsetega väga kohtuma ei pea.
Lisaks koristasin veel wc ära ja alustasime tikkimisega ehk host ema hakkas oma 20 aastat vana asja jätkama ja ajas mulle jubedalt isu peale, eks näeme kaugele jõuan. :D
Kaks tundi tagasi tulin bowlingust, kus koos host-isaga käisin ja kus olid teised, kes laskmisega seotud inimesed, kes aitasid parkimisplatsi ehitada jne, alguses pidid host-ema ja isa minema, aga kuna seal palju inimesi ja h-ema ei riski oma tervisega jamada, siis asendasin teda. 
Ja pean ütlema, et mul oli üks VÄGA tore õhtu, alustasin bowlinguga ka päris hästi, aga lõpust parem ärme räägi.. 0- 0- 0 ja noh null. Lõpuks sõime tacosi-jumaldan neid! Ja jätsi ja kohvi oli ka! Super.
Rääkida sai ja kõik oli üli vahva, lisaks kingituseks sai jõulutuled! No ma räägin- jõulud everywhere! 
Natuke Rootsi muusikat- head muusikat.. kellel spotify- siis Niklas Lind- Samma Samma!! Seda youtubest ei leidnud.


aga mulle meeldib rohkem variant, mis tehti järgi saates 'Så mycket bättre' -ehk siis Eestis
olev saade nimega 'Laula mu laulu'
ja see kõlab..


/
Lisaks saate nüüd minu tegemisi jälgida jälle instas-snapis-twitteris, sest noh olen tagasi oma nutiseadmega.
Ja küsimuste korral ikka avatud ask. http://ask.fm/kristirootsis

// Olge armsad

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar