pühapäev, 9. november 2014

Sain nohu ja kolisin välja

Neljapäeva hommikul ärkasin üles ja no ikka mõnus nohu oli! Kooli minekuks suur kogus paberit kotti, kooli jõudes täiendasin varu ja no iga tund pidin ikka paberiga korralikult varustatud olema.
Muidu oli neljapäevane kooli päev üks VÄGA mõnus. Esiteks läksin esimesse tundi ja seal sain teada, et teistel test, mida ma ei pea tegema, õpetaja ütles, et võid istuda klassis, võid minna raamatukokku või lihtsalt kohvi jooma.. :) Valisin raamatukogu, sest siis sain netis istuda arvutis. (Telefoni veel pole.)
Teine tund oli matemaatika, mis alati väga kiirelt möödub- ja mis alati väga kerge on. See kord õpiti, et x võib olla rohkem kui üks. :D 
Sellele järgnes 2 tundi pausi, kus sõin ja läksin vaatama, mida siinsetes telefonipoodides pakutakse, midagi erilist pole, valik väike ja enamjaolt Iphone täis. Ostsin ka paar mandariini siis poest, sest noh jõulud ju tulevad. Kuigi rootslastel see juba väga kohal! Toidupoed ees otsas, ehitud kuusk ja muidu laekaunistused on juba olemas!
Rootsi keele tund oli järgmine, seal läksid enamus arvuti klassi oma Hamletiga tegelema, mina jäin klassi keelt õppima ja no 3 teist tüdrukut ka. Reaalsus oli see, et kui õpetaja klassist välja läks, läks tüdrukutel youtube ette ja snappimine hakkas pihta. Õppimine polnud just esmane asi. :D
Viimaseks tunniks oli jällegi ettevõtte majandus, seal pidid klassikaaslased helistama ja küsima linna peal inimestelt oma nn firma raamatupidamise kohta miskit. Aga mina seda jällegi tegema ei pidanud, niie t õppisin omapäi ja enamus ajast rääkisin lihtsalt õpetajaga. Küsis kus ma eestis elan- kaart oli klassis olemas, näitasin kohe ette, siis küsis õpetaja, erinevaid kohti ja kas olen seal käinud!? Ja sealt tunnist sain ka varem ära, nii et kodus olin veits pärast seda kui tund pidi lõppema. :)
Neljapäeval oli ka host-ema viimane keemia. Ja kuna pärast keemiat on ta eriti tundlik kõigile haigustele ja asjadele, siis pärast seda kui ta üles ärkas ja rääkisin oma külmetusest, käisin pesus ja pidi välja kolima. :)
Õnneks on mul vanemad host-vennad, nii leidsingi tee vanima juurde. 

Reedel koolis midagi erilist ei juhtunud, va see katsete tegemine looduses. Ja oma klassijussiga kokku leppimine, et järgmiseks neljapäevaks pean oma pärispere, ennast ja oma arvamust rootsist talle esitlema- rootsi keeles muidugi. :D
Pärast kooli võtsin kohe rongi Eslövi- seal elab Kristiina! Jõime kohvi, vno mina jõin kohvi ja ajasime kohvikus veits aega juttu. Siis seadsime tee ta kodu poole. Nii ilus ja hubane kodu! Kodus alguses oli ainult ta väike vend, väike aga jube tark. :D
Rääkisime kõigest ja kõigist! Niii hea oli vadrata. Siis tuli ta ema koju, Mia- üli lahe, aktiivne ja naljataja host-ema Kristiinal! Lisaks on ta kokk, oh kui aeg õhtusöögi juures oli, mmm! Vaatsin kuidas nad mängivad mälumängu ka, minu rootsi keel pole veel nii hea, et nendest küsimustest aru saada. 
Õhtulõpuks veel palju rääkimist ja kell üheksa võtsime tee rongi jaama, et ma koju saaksin. :) 
Pisut enne kümmet olin ma kodus, väga väsinud aga ülirõõmus!
Laupäeva veetsime host-vennaga erinevaid mänge wii ja xbox'ga mängides, filme vaadates ja niisama olles. Õhtul ühines ka keskmine host-vend ja nii me mängisime. :D (minust on saanud korralik mängur..) Lõpuks tegime ise pizza, mis oli rohkem nagu juust pizzaga ja õunapirukat. Tundsin ennast nagu korralik ülesöönud notsu, aga hea oli! Ja kuna nad on siin kõik väga Star Wars'i austajad, siis neile ei mahtunud pähe, kuidas ma neid filme ikka näinud pole?? Nii oli mul kohustuslik Star Warsi esimene osa ära vaadata. Ja no tegelikult polnudki nii hull. :D 
Lisaks sai sellel päeval mu arvuti täielikult rootsi keelseks, nii et õhtul ei osanud seda väljagi lülitada. 

Pühapäeval magas kristi jälle pea poole 11ni. Kella poole 2ni jokutasime siin niisama ära ja siis oli aeg poiste isa külastada, sest siiski Isadepäev! 
Mina, mu kolm host-venda ja Ronny- mängisime Cards Against Humanity! Googeldage ja mõelge. :D Igaljuhul alguses ei olnud ma üldse naljakas, aga lõpuks saina aru, mis on see niiöelda õige nali ja jäin lõppkokkuvõttes kolmandaks. :D Uus tase minu jaoks- üldiselt kui nendega midagi mängin olen ikka viimane.
Oli ka üks kena fika ja Eesti lipp! Nimelt kunagi Marko ja Martin oma suurel Skautide kokkutulekul varastasid lippe. Martin tõi enda kaks välja, üks oli mingi minule täiesti tundmatu, teist nähes mõtlesin, mis riigil veel samad värvid on nagu Eestil.. Lõpuks lugeski Ronny sealt 'Estland' ja imestunud silmad tehti pähe, EESTI LIPP V? viskame ära siis.. :D Ehk tegelikult olid nad rottinud ka Eesti lipu ja no see oli veits katki ühest otsast aga see ei lugenud, sest no Martinit see lipp ei huvitanud ja pakkus seda mulle. No mis mul ikka saab olla ühe vana-riidest-kena Eesti lipu üle?! 
Igal juhul nohu on märgatavalt vähenenud ja loodetavasti saan homme koju minna. Siinsed päevad olenemata haigusest on väga vahvad olnud! 

Lisaks südamed oma issi poole!!
/pilte pole, sorri
//rõõm, et on võimalus

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar