esmaspäev, 4. mai 2015

hallo, mu äratus!

Kas keegi oskaks selgitada, miks mu telefon niimoodi tegutseb? juba pikemat aega viskab sisse hommikuid, kui pean ärkama kell 7.18.. äratuskell äratab 6.18.. on juhtunud vist kord vöi kaks varem, et jätab üldse äratamata... nii ka täna, superise kristi.
Kass äratas mind kolmveerand kuus ülesse, mötlesin, et oh ootan ikka äratuskella ära, see mida ma nägin oli üks jube unenägu ja mind ei äratanud ükski tobe äratuskell!
Kristi tegi silmad lahti ja vaatas kelle TÄPSELT siis kui tema peatusest buss peaks minema, kas pole mitte vahva. ei.
Järgmine buss läheb kell 8.07 selle vöttes jään ma oma tunnist ilma, jöuan kooli kui tund löppeb. Teist tundi mul pole, seega inglise keel: 11.10 on mu uus plaan kooli jöudmiseks, magama ma enam ei lähe, sest kui see äratuskell mind siis ka ei ärata, siis pole nagu sellest koolipäevast enam midagi alles.. -.-

Ilmselt pean omale kusagilt äratuskella sebima ja oma telefoni Eesti jöudes garantiisse viima, oleks, et olen siis sellele süsteemile midagi teinud..  olen seda telefoni köik need 4kuud? hoidnud ja armastanud. :D

//järgmiste juhtumisteni

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar