reede, 1. mai 2015

Palju seljataga, palju ees!

Pool kuud jälle läinud ja mul pole aega olnud, et siia midagi üles kirjutada.
19. aprill käisime Kosläpp-al, ehk siis lehmad lasti esimest korda välja pärast talve! Nad ju ekstra- ekstra energilised jne, seega on see rootslastel üks suur üritus, igal pool käiakse seda vaatamas, see kus me käisime oli mingi mitu sada inimest!! :D Ürituse eest ise raha ei küsitud, aga parkimine maksis 20kr, ehk siis ühe autokohta 2€, ja seal oli kaks üli suurt platsi autosi täis, seega korralik tulupäev.
Teisipäeval käisime pärast kooli host-isaga käsipalli vaatamas, mingi semifinaal vms, Kristianstad ise mängis, seega rahvast oli mega palju ja emotsioon oli laes, õnneks Kristianstad võitis ka!! Ei kujuta ette, mis seal rahva massis muidu juhtunud oleks. :D
Kolmapäeval pidi alguses kaks esimest tundi ära jääma. Siis kui hakkasin peaaegu bussile minema saatis klassiõde sms'i, et inglise keel jääb ka ära, seega otsustas Kristi, et läheb parem Evely'ga (eestist a.la vabatahtlik yfu kontoris) fikale Lundi, ajasime kolm tundi jutti juttu, siis tuli Roberts (vöp Lätist) ajasime pisut juttu ja otsustasin siis koju minna, ning Roberts pidi ka trenni minema. :) Väga muhe oli.
Reedel laenasin koolist kaamera, sest paar tööd tulemas, ning mul pilte vaja, te võite muidugi arvata milliseks muutus ilm?! muidugi oli olnud terve nädal päikseline +18kraadi, ja nii kui Kristi kaameraga koju jõudis hakkas sadama, ja sadas terve nv! :D Õnneks laenasin seda neljapäevani, ehk siis üks päev pärast kooli sai ikka mõned pildid tehtud! :D
Laupäeval pidime minema perega kirbukale asju müüma- terve kelder on igasugu pahna täis, mis vaja lihtsalt odava rahaga maha müüa. Aga kahjuks eile sai host-ema kirja, et samal päeval on kesklinnas kirbukas ja tänu sellele, nende korraldatud üritusele pole pmt keegi peale meie ennast registeerinud, seega on meie enda asi, kas tahame sinna a. la üksi seisma minna oma asjadega või ei. Me otsustasime siis, et ei hakka minema, kuna ilm on halb siis nkni rahvast väga ei tuleks ja nende kastide ja asjade vedamine oleks tülikas, lihtsam mitte minna.
Pühapäevaks meil plaane polnud, ei teinud midagi erilist ka esmaspäeval.
Teisipäeval oli Kristil koolist vabapäev! Kellele see ei meeldiks. Neid päevi tuleb varsti veel, sest mu klass hakkab igasugu aasalõpu töid ja asju tegema, mida ma ei pea tegema, õpetajad on küll küsinud, kas tahan teha, aga ei hakka omale mingit pinget peale panema ja õpetajatele 'lisa' koormust tekitama. :D
Neljapäeval käisime esimese tunni koolis ja teisest tunnist pool, siis läksime Beataga Lundi Valborgi pidustusele! Käisime ostsime natuke näksimist ja ootasime ta kahte sõpra, kes mõnusa hilinemisega lõpuks kohale jõudsid. Läksime siis stadspark'i (linnaparki), kus uudiste järgi olid teised 300 000 inimest, mina nii palju rahvast ei näinud, aga no see selleks. :D Kõik oli tšill ja lahe.
Käisime parigi linnuosas ka, kui järsku rattaga mu seljataha sõitis üks 5 aastane poiss umbes ja ütles "issi, tule vaata, siin on linnud!!" Ma pöörasin ümber ja ei öelnud midagi, ainult rootsi keeles sõbrannale, et woow, siin on eestlased.. :D Mõtlesin küll paar korda, et ütleks eesti keeles tere, aga  random people ja random Kristi, seega jäid need võõrad teretamata. :)
Õhtul võtsime rongi tagasi Hässleholmi ja siis võttis mu host pere mu peale ja läksime edasi.. sõitsime mingi 15 min Osby poole, seal olid erinevad karussellid, laada kraami ja mingi karneval ka. Me läksime sinna küll ainult ilusa ilutulestiku pärast, arvasime, et see algab kell 9, aga hakkas hoopis 10, seega pidasime ühe fika ühes majas, et sooja hoida, kristil oli ju õhuke jope, mille all õhuke lühikeste käistega särk, ilmselt väga ei olnud soovi väljas olla.. :s
Lõpuks tuli see ilutulestik, see oli tõesti ilus, lisaks veel enne ja pärast trombeti mäng!
Täna on esimene mai. Käisime hommikul siin samas Tormestopis kirbukal, müüsime ise päris palju asju maha, kuid palju jäi siiski alles ka! minu osakond oli riieteosakond! :d lõpuks leidsin ühe ilusa kudumi, mida omale tahtsin, selle sain abiks olemise eest lõpuks tasuta! hea päev. :D
Pärast seda on kõik nii väsinud olnud, et vaatasime ühefilmi, sõime kell 4 õhtusöögi ja kõik magvad, välja arvatud Kristi, kes hakkab kohe jälle kohvi jooma!! :)


Edaspidistest plaanidest lühemalt:
Järgmine reede sõidan hommikul Stockholmi- lõpu seminarile- JUBA! Viimane laager, kus kõik võpid kokku saavad!
Nädalavahetus pärast seda oleme siin ühel üritusel natuke abis ja ilmselt mingi plaani loob veel.
Kuulõpus on host-ema ja Marko sünnipäeva pidu ja emadepäev!
Juunis on ka kõik nv juba ära planeeritud.

Tagasi jõudmis kellaaja sain ka juba teada, ehk sõidan siis Rootsist- vno tegelikult Koppenhaagenist Saksamaale YES seminarile ja seal sõidame 3juuli hommikul Eesti poole, Eesti, TALLINNA jõuame u 20.00, 4 Juuli.
Kogu aeg inimesed küsivad siin, et kas juba koju tahan ka minna või ei taha...
JA olen neile ausalt vastanud: Siin need 8 kuud olen elanud pmt igasuguse koduigatsuseta, aga nüüd tõden, et siinne aeg on olnud üli super, millised kogemused, milline võimalus mul on olnud, olen otsustanud veel viimasest 2st kuust viimast võtta ja minna nende kogemustega tagasi Eesti! Ausalt öeldes, ma ei tunne (hetkel veel mitte) kurbust, pigem olen ma täis motivatsiooni, et elu Eestis edasi nautida.
Lisaks olen ma nii noor, elu algus alles, kogemuste pagas on mul see eest suur, kogemused kuidas ise hakkama saada on olemas, seega elan oma elu vabalt ja lahtiselt edasi, haaran kõikidest võimalustest kinni, et oma elu 150%-lt nautida ja elada seda täpselt nii nagu mina seda tahan, mitte nii nagu teised mulle ette kirjutavad! :)
Nüüd nautige pilte:
lemmik värvidega pilt!


"vi ska ta en selfie ikväll"

mu ühesilmne Max


fika!



skype!!


//puss&kram, minu daamid ja härrad

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar