neljapäev, 11. september 2014

Estniska- jep, mina!

'Ja mu õnn võiks olla suur, kui te ükskord, nähes kuud, mõtleksite siis ei rohkem ega vähem, et kurat teab, mismoodi tal seal läheb..' Tätte, teab millest kirjutab. 

Juba kolmeteise tunnipärast tõuseb lendu mu Estonian Air ja olen Eestist läinud! Lõpuks ometi, mitte, et ma Eestist alati ära olen tahtnud minna, lihtsalt see lennuaja edasi lükkamine, ootamine, see kõik on lihtsalt juba iseenesest väsitanud. Ja muidugi, see ju siiski mu esimene lend- ps! ma pole absoluutselt isegi mitte närvis.. veel. :) 

Kerge naeratus, poe kassapidajalt või bussijuhilt. Sõbralik sõna raamatukoguhoidjalt. Lõbus mõttevahetus kanalisatsioonikaevu parandava mehega. Viisakas parklateenindaja. Ja see hetk, see päev muutub teiseks. Kogu usaldus inimkonna vastu on tagasi. - Pam Brown 

Esialgu tahaksin ka siin tänada kõiki, kes mind toetanud on! Kuna see mõte sai alles korraliku rohelise tule Jaanuaris siis on tulitakus olnud kõvasti. Kõik käis ruttu. Mainin siin kohal oma imelist pere, vanaema ja mu kõige parimaid sõpru. Firmasi, kes õla alla panid ja Jõgeva vallavalitsust. Lisaks peab muidugi ütlema, et selle projekti juures pole vajalik olnud vaid rahaline toetus vaid ka vaimne, väike patsutus õlale ja parimad sõnad pähe. :)

Täna sain kokku veel oma suleliste sugulastega. Väga vahva oli taas koos süüa. Ja see lause: 'Noh, varsti näeme siis- juulis! :D '  Hetkel tundub see lihtsalt juba peagu kohe praegu ju. :D 

Hostperele võtsin kaasa ka kingitusi, millest pilte ei pane, sest äkki nad otsutavad seda lugeda. Ja kui lugemisest aru ei saa,  siis pilte ikka näevad ju. :D Pmt kama, leiba, palju erinevaid komme, palju erinevaid šokolaade, lippe, võinuge, sokke.. Loodan, et ise enne kõiki šokolaade ära ei söö. 

Kohvri pakkimine on läinud tegelikult üpris lihtsalt, samas mul on täielikult tunne, et mul pole midagi selga seal panna.. Lõpuks koguneb veel asju mida vaja hirmsalt kaasa võtta, aga kilod ei luba. Eks näis. 

Ütleme nii nagu Osho, et noh, enne tuleb naerda, siis tuleb ilus päev.. kuidagi nii ta oli, proovin meeles pidada.
Siis kui terve vald kokku saab

viie kroonine- reaalselt paganama suur.


ühe eurone vrs ühe kroonine

Leidsin kleepsualbumi, mida nooremana kasutasin.
Ma ei tea kust ma omale need YFU kleepsud saanud olin
igastahes need olid seal, ja nüüd need on minuga Skypega Rootsis. 
'.. Uusi sõpru, usun veel, leian tollel võõral teel, aga mäletate, kuidas jõime piima. Kuidas rõõmsaks muutus meel, kui kitarre ainus keel võis meid pikaks õhtuks unustusse viia..! ' - no jah, endiselt Tätte teab.

Järgmine postitus siis kui perre jõuan ja aega leian!
Ärge muretsege, ma ise ka ei muretse.
Näeme varsti- juulis.
Kristi 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar