neljapäev, 18. september 2014

Kool- võrratu kool.

Kuna mul väga palju muud teha pole koolis tundides, siis kirjutan igasugu vahvaid asju ülesse: 
Esiteks neil ei ole koolis kella, sest kõigil on tunnid erinevatel aegadel.

Teiseks olenemata, et mul mõnel päeval kool päris hilja hakkab, pean kodust lahkuma vara, sest bussid ja rongid ei sobi üldse mu kooli ajaga.. :S

Kolmandaks mu kool on päris suur, aga ma olen sellega juba päris sina peal.

Neljandaks mu programmi juht on täielik uimakana-ants! :D Ta räägib eriti eriti eriti aeglaselt ja üpriski kehva inglise keelt.

Viiendaks õpsid käivad koolis nagu ehtsad sportlased, ehk mugavus enne kõike. Spordijalanõud, dressipüksid, mingi jooksusärk vms. Samas minu klassi õpilased käivad kenast riides, teksad, tennised, ilus särk ja jakk.. Ja enamus tüdrukud sirgendavad ainult oma juuksed, ja need kogu aeg lahti. :D

Kuuendaks nad ei tea mis asi taskurätt on!! kogu aeg käib mingi luristamine! ma olen nii häiritud sellest. Sest ma ei tohi haigeks jääda, muidu pean hostvenna juurde kolima selleks ajaks -.-

Seitsmendaks nad kirjutavad kõik harilikuga, pole veel ühtegi näinud pastakaga kirjutamas.. ainult mina?!?! mikkks??

Kaheksandaks õpetajad käivad tunnis poekorvidega! Jep, õpik, kaustik, vihik vms, mis tal seal ka poleks, on poe punases korvis ja käivad nii klassides.. Neil vist ei ole nagu 'oma' klassi, neil mingid ruumid, ja siis liiguvad selliste punaste A&O korvidega ringi.

Üheksandaks pole ma veel kellelgi peale MINU prille näinud, for real, whats up? Kõigil läätsed? Või neil siin Lõuna- Rootsis mingi eriti vahva silmanägemine?

Kümnendaks enamus POISTEL mu klassis on pikemad juuksed kui minul!! üldiselt on need kas hele blondid või tume pruunid, ja need on capi alt välja lehvitamas. :D Mõni kannab ilusti patsis ka, seda on nii ilus vaadata.. :D :D

Üheteistkümnendaks mu õigusteaduste õps (jep õpin siin õigusteadust ja seda kuidas firma töötab) :))) tuleb istub tuimalt mu lauapeale, uurib, kuidas mul läheb, mis ma teen, kas ma õpin täna tunnis rootsi keelt, et ta räägib ainult täna rootsi keeles, noh mis ikka. :D Õppisin tunnis siis rootsi keelt. Õpetaja käis kaks korda küsimas, kas klass on liiga lärmakas ja segab mu õppimist. -.- jep.

Kaheteistkümnendaks keegi ei kanna vahetusjalanõusid, see päris halb tegelt, aga kuna mul pole mingeid sobivaid jalanõusid kooli sisse, siis käin ka oma tennistega.

Kolmeteistkümnendaks kool kasutab kahte netisisest süsteem ja ma ei saanudki lõpuks päris täpselt aru, miks nad kahte vajavad. Õppisin ainult selle ära, kuidas ma õpsile teatada saan, et haige, ei saa kooli tulla.. -.-

Neljateistkümnendaks sain omale body'd, kes mind esimsel nädalal aitama peavad, ok, tegelt ei pea, nad lihtsalt kõige normivad vennad ja teevad seda. Kuigi kus nad eile olid kui mul polnud õrna aimugi kus foto klass on? :D

Neid asju, mis tegelt nii erinevad on nii palju, aga olen päris rüümus praegu, sest kolmas päev on ja enamus mu klassikaaslased täitsa naeratavad mulle. :D Mõni täitsa räägib ka. Üks kutt isegi rongijaamas tuli vabatahtlikult muga jutustama. How sweet. :d

Kristianstadis, mu kooli ja rongijaama ühendav teekond. 





mu suurepärane tunniplaan, tee pilt lahti näeb vb paremini..

Ja no see kui tund kell 12 hakkab väga ei loe, sest pean ikka mingi 10 -11 kodust lahkuma.. Rongid ja bussid- ma ju ütlesin. :D
Järgmine nädal kolmapäev täitsa vaba, õpsid arenevad. Ja esmaspäeval jääb viimane tund ära. Ehk siis väga varakult kodu poole. :) 
Olen pärst kooli tegelt üpriski väsinud, sest isegi kui kool nii väsitav pole, siis see sõitmine väsitab ka. 
Aa, ja sain täna oma kooli süsteemi liikmeks, ja klassijuss ( mentor: rootsi ja inglise keele õpetaja) andis mulle mingid eriti algajate keele õpikud ja raamatukogu tädi pidi ka teistest raamatukogudest otsima. :D

Olge tublid!
Kristi 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar