pühapäev, 12. jaanuar 2014

Iga päev saadavad täiesti tavalised inimesed korda midagi suurepärast!

Panen kirja nüüd kuupäevaliselt ja lühidalt (vähemalt proovin lühidalt) kokkupuuteid YFU-ga!

- 14ndal septebril käisin valimispäeval - olin lugenud varajasemalt teiste VÕP'ide blogist, et kuidas nad hullult muretsesid jne. Siis mina mõtlesin sellele kui esmalt vahva yfuga kohtumisest, ainult sel hetkel kui Tartu kontori raske välisukse lahti tegin ja kolmandale korrusele hakkasin väntama jõudis mulle endale kohale, et millega ma nüüd hakkama olen saanud! :) Ja seda kõike positiivses võtmes.
Valimispäev oli minu jaoks väga positiivne, seda viisid läbi 5 varajasemat VÕP'i ja nüüdset vabatahtliku, kellest üks oli Liisa Pohlak, kes käis USA's eelmine õppeaasta ja kelle blogist ma väga-väga-väga palju indu sain ja kelle blogi ma algusest lõpuni talve vaheajal läbi lugesin.
Siis oli veel kaks väga sõbralikku vabatahtlikust neiut, kes käisid Belgias, üks prantsuse ja teine flaami keelses. Ja siis veel kaks vabatahtliku, kes käisid natuke rohkem aega tagasi Saksamaal.
Igal juhul ärge kartke valmispäeva, see kujutab endast ülimalt vahvaid tunde teiste võpiks pürgijate ja vabatahtlikega.

- 1. oktoober! Esimesel oktoobril seadsime ema ja õega tee Tallinnasse lepingu vestlusele. Ja ega midagi muidugi esimese korraga ülesse ei leia! Küsisin üli paljudelt inimestelt ja lõpuks ühelt naiselt, ta muidu väga hästi isegi ei teadnud, aga teadis lihtsalt kus yfu kontor on! :)
Ukse avas yfu peadirektor, kuid vestlema jäi ainult Kreete, kes tegeleb väljaminevate vahetusõpilastega. Üpris pikk, kuid kindlasti väga oluline vestlus. Seal sai veel kord selgemaks asjad, kuidas ja miks nii käib, lisaks andis see kindlasti väga palju motivatsiooni.

- 13. oktoober! Läksin jälle Tallinna poole, see kord SPONSORITE OTSIMISE KOOLITUSELE. See toimus Suur- Ameerika tänaval, mina kui Tallinna võõras inimene leidsin selle isegi päris edukalt ja kiirelt üles. Seal oli väga palju noori, kes tundusid üli entusiastlikud ja toredad! :) Nägin ka üht neiut, kellega koos 
valmisipäeval käisin. Ning sponsorlus koolitust viis läbi ka üks nendest samadest vabatahtlikest kellega valmispäeval olin. Sealt sain samuti väga palju ideid ja mõtteid.

- 1. november! Esimesel novembril oli Kesk-Eesti infotund. Enne seda olid käinud yfu-kad ka meil koolis tuuri raames. Ehk pean mainima, et nägin taas varem nähtud nägusid, aga pole üldse hullu, sest nüüd ma ikkagi sain oma ROOTSI koha ja see infotund kulus lihtsalt mu silmaringi suurendamiseks! :) 

Siin kohal vast olekski õige ära rääkida ka tegelik seik nende maadega!
Avastasin siis augusti kuus, et tahan  nüüd ikkagi minna ja tuleb hakata asja ajama. Valimispäeval oli 1 koht veel Rootsi, tänu sellele jooksingi ruttu lepingu vestlusele, seal teatati, et pmt seda kohta siiski pole. Nii leppisin sellega, et ei saa Rootsi. See võttis veits motti maha, aga samas meeldis ka mulle mõte Austriast ja Tšehhist väga. Selle viimase ilmselt olekski võtnud lõpuks, kes teab.
AGA siis kadus mu motivatsioon ja mõte. Sest sel hetkel kui otsustasin, et JAH, ma lähen Austriasse, teatati mulle, et just võeti Austria koht ära. Jah, kaks korda võeti koht ära!
Nii ma olin pmt täiesti allaandnud kuid siis oli aasta viimanepäev ja mulle kirjutati, et üks lükkas oma aasta järgmisesse aastasse ja et üks Rootsi koht vabanes. Oh seda rõõmu- oh seda õnne! Sel hetkel korrutasin endale ja teadsin, et EI anna alla! :) 
Nüüd siin ma olen, kirjutades leian motivatsiooni, et edasi minna! 7 kuud veel - nii vähe!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar