pühapäev, 19. jaanuar 2014

VÕIMALUS AIDATA

Armsad kaasmaalased, ka teil on võimalus mind aidata! :)
Ei, ma ei oota, et kellelgi kusagil rahakotis vedeleb vabaraha, aga kui emmedel- issidel- onudel-tädidel- vanaemadel- vanaisadel-sõpradel-sõbrasõpradel on soov aidata kedagi, kes soovib omandada uusi ja huvitavaid kogemusi, panna ennast proovile, jagada oma läbielatut teistega, kedagi, kelle suur soov on on maailma paremaks muuta. Siis on teil võimalus minu elu natuke kergemaks teha ja aidata saada kokku mu 5865€.
Kindlasti mainin ära, et ma ei oota tohtuid summasid, lihtsalt et teaksite, isegi õige pisike summa muudab mu elu kergemaks ja olukorra paremaks!!

Ning kui soovite mu tegemiste ja toetus taotlustega rohkem tutvuda siis andke teada! Olen valmis teie küsimustele vastama.
Nii et, kui teil on võimalust ja soovi siis on võimalik mind toetada YFU Eesti MTÜ arveldusarvele Swedbankis EE042200221001141378, selgituseks tuleks märkida: Kristi Kreek'i õpilaskulude katteks Rootsis ajavahemikus august 2014 kuni juuli 2015.

Samuti kui teate potentsiaalseid toetajaid siis võite mulle nendest teada anda ning siis saan nendega kontakteeruda! :)
Olge armsad! :) 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar