reede, 31. jaanuar 2014

Üks pühapäev.

Käisin 26. jaanuaril, pühapäeval Tallinnas YFU's. Nimelt oli seal mul stipivestlus. Vestlus kestis ainult 20min.. Need olid elu kõige lühemad 20 minutit ilmselt. Sest nii pea kui ma Kevade tänava majja sisse astusin ja kui sealt lahkusin, see vahe oli nagu üks väike hetk.
Sisse minnes tervitas mõnus hubasus ja väga rõõmsameelsed kolm YFU-kat. Vestlesime erinevatel teemadel.. Mul endal oli küll tunne, et suutsin jätta endast mitte mingisuguse mulje ja et kindlasti olen stipist nüüd ilma kah. 
Lubatud olid, et vastus tuleb esmaspäeval või teisipäeval umbes. Ma küll otseselt kordagi ei vaadanud ega oodanud, sest olin peaaegu, et päris kindel, et seal tuleb eitav vastus. Aga siis oli käes kolmapäev ja mu telefon uuendas enne inglise kontrolltööd meili ja leidsin sealt kirja YFU'lt. Oh seda rõõmu, oh seda õnne. Kui leidsin, et sinna oli kirjutatud, et olete valitud potentsiaalseks stipendiumi saajaks, ja et kolmas voor toimub märtsi keskel. Jääb siis ootama ja pöidlaid hoidma!!  See teeks elu pisut palju kergemaks!! :) 

Teile aga aitäh, et nii usinalt mu blogi olete jaganud ja tänu teile palju on selle leidnud, aga kahjuks see ei ole taganud toetust, eks ma hoian oma telefonitoru tules ja erinevate firmade meiliboksid saavad tuld! :) 

Olen ka vahepeal usinalt rahvusvahelist faili täitnud! Jõudnud olen sinna maale, et 30% on täidetud, ehk peaaegu kõik, mis ise olen saanud teha. Nüüd pean veel kooliarsti juurest läbi käima ja klassijuhatajalt paberit ootama. Ja ei suuda valida pilte, mida üles laadida, mis oleks kõige sobilikum.. raske. Lisaks minus kõige rohkem hirmu tekitav 400sõnaline kiri host perele! Kardan, et see saab olema päris 'vahva', sest nagu me kõik teame, kristi inglise keele sõnavara pole just parimate killast, aga saab hakkama!! :)

Ärge andke alla!! :) 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar