pühapäev, 5. jaanuar 2014

Teeb algust!

Alustuseks oleks vist viisakas ennast tutvustada! Niisiis, mina olen Kristi Kreek, vanust on 17 aastat, käin Jõgevamaa Gümnaasiumis, mul on alati tuhat tegemist ja vähe aega ja nii nagu kõigil teistel, on ka minul suuremad ja väiksemad unistused. Miks selle blogi tegin, miks siin hetkel kirjutan on sellepärast, et ma liigun ühe oma unistuse täitumise poole! Soov, minna ja olla ära aasta, õppida uus keel ja sulanduda uude kultuuri. Olla VAHETUSÕPILANE!

Põhjus, miks blogiga nii varakult alustasin on väga lihtne. Ma tahan, et kõik kirja saaks, et mul oleks kust hiljem lugeda. Koht kust teised VÕP'ks pürgijad saaksid lugeda teise inimese kogemusi, et enda omadest unistada. Kõlab tegelikult päris naljakalt. Mina Kristi, 11 kuud eemal oma tohuvapohuva elust, jätan kõik oma tegemised ja naudin aastat uues kohas, uute inimestega.

Tegelikult pole kõik nii lihtne. Tuleb koguda summa 5865€ . Mina kavatsen tegeleda sponsorite otsimisega ja loota stipendiumi saamisele. Nimelt olen ka valitud stipendiumi kanditaadiks. Täna ongi see päev, kus pean ära saatma oma stipendiumiprojekti. Teen viimaseid võõpeid essee juures ja saadan ära!

Paar aastat tagasi Rootsi käies tehtud pilt!
//

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar