reede, 9. jaanuar 2015

Uue aasta esimene nädal

Esimene nädal uut aastat möödas.
Ûlevaade nädalast:
2. jaanuar- reede- läksin Marko poole pead värvima, enne seda otsustasin, et vaatan poodidesse, sest kena allahindlused on, esimest poest juba leidsin 70% allahindluse soojadele jopedele. 69 eurose jope sain 19€- oli hea meel küll. Hakkasin siis maksma, poe müüja ütleb siis, et ei saa kaardiga kontakti. Mötlesin siis automaatselt, et pagan küll jälle kaardil kiip kulnud- eelmised kaardid köik enne tähtaega ära kulunud. Tegin siis seda tehnikat paar korda, et höörud vastu pükse paar korda kaardi ja aitad nats näpuga, ei midagi. Mötlesin, et okei, see aparaat lihtsalt ära kulunud vms, et tahab üli head kontakti, mötlesin, et saan siis raha välja vötta, masin teatab, et ei saa kontakti kaardiga, proovisin erinevaid summasid- ei midagi. Oi kui kurjaks ajas. Eesti pangast sain teada, et on jah mingid viperdused. Okei, ma olin jube kuri, aga önneks poemüüja möistis, et see pole minu süü ja lubas hoida jopet kuni pood sulgub. Juukse värvimise löppedes siis läksin ja ostsin jope ära, siis kaart töötas. Pärast seda oli tükk aega see raha mu kontol broneeritud ja lihtsalt seisis, pärast meili saatmist nad tühistasid broneeringud ja olin taas önnelik.
Pärast kokkasime koos Marko ja Henrikuga- vaatasime filmi ja tulime koju. Oli jälle tore päev. Hindan väga, et mu vennad muga tegelda viitsivad ja mind ka oma tegemistesse kaasavad.
3. jaanuar möödus koduselt, vaatasime host-isaga suusatamist, öhtul käisime jalutamas ja öppisin portsu uusi sönu. Lisaks vaatasin Mandariine!! On küll hea film. (see on youtubes üleval kui keegi huvitub)
4. jaanuaril oli ilmselt jälle sport teemas- kui host-isaga kahekesi oleme, siis see on üks pöhiline teema. Rohkem ma sellest päevast jällegi ei mäleta. ûles pole ka kirjutanud -.-
5. jaanuaril tuli host-ema koju: koristasime köik jöulu asjad ära, kuusk ja muud kaunistused, lisaks kaardinad jne. Tuba sain kohe palju parem. Vöi oli mul lihtsalt jöuludest nii kopp ees?! Öhtu löpuks vaatasime veel head filmi- 'Winter's tale' :)
6. jaanuar- on Rootsis punane päev. Sel päeval mängisin ma 'stressi' Henrikuga. Lisaks oli sel päeval suustamine. Vaatasime kaks filmi, mis mölemad olid head. Kindlasti tegime midagi veel, aga ma ausalt ei mäleta.
7. jaanuar - kolmapäev, läksime host-emaga Hässleholmi shoppama. Löpuks söime koos Martiniga Subway's ja pärast seda söidutas ta meid host-ema ema juurde. Pidasime fika't, viisime jöulukingid jne.
Löpuks korjast host-isa meid peale ja tulime koju. Tegime ruttu süüa ja läksime trenni, mis sellest nädalast algas. :) Trenn oli lühem ja kergem kui kaks viimast eelmisel aastal, aga ikkagi esimene kord ja seljalihased andsid järgmine päev tunda ikkagi.
8. jaanuar- host-ema ja Martiniga Kristianstadi. Käisime koos haiglas host-emaga. Päris jube oli vaadata ja tuli täitsa meelde, et mulle ikka ei meeldi haiglad. :s Aga löpuks külastasime veel The Spice tree'd - pood, ja söime löunat Hässleholmis restos. Väga maitsev löuna. :) Tack, tack -värdmamma.
Koju jöudes mängisime host-ema ja Henrikuga Stressi, Jengat ja mingid keenumuna mängu, mis möeldud 5 aastastele, lahe on ikka mängida. :D
Löpuks läksime ajalehti viima ühele, kellel palju koeri, teda polnud aga kodus, jätsime ajalehed sinna ja söitsime tagasi koju, poole teepeal otsustas host-ema, et läheme Tinale ja Magnusele külla. Nii siis juhtuski.
Seal sain teada, et Magnus mängib üli hästi elektrikitarri ja tal on neid kolm. See oli muljetavaldav.
Täna öösel otsustas kass mind veidi silmaalt kriimustada.. seega silmaall lahe kriips nuud.

Lisaks sai teate, et ühe Hässleholmi kooli alam töötajad mind sinna kooli ei taha, aga direktor on must huvitatud. Seega läbirääkimised käivad ja lootus on mul ülisuur aga lootus on lollide lohutus ka..
C4 on ka läbirääkimised endiselt käimas, aga sellega on see jama, et süüakse samamas majas ja osad keele tunnid on koos, seega ei taheta sinna väga toppida..
Kui kellelgi on arusaamatuks, miks ma kooli vahetan vms, siis jätke kas vöi anonüümne komentaar ja teen sellest eraldi postituse.

Seega kuna kooli pole, siis ei saa kooli minna. Hetke seisuga tundub nagu lisa nädal kodus. :)

Martin just love us too much! @subway
//kristi

1 kommentaar: