neljapäev, 1. jaanuar 2015

Gott Nytt År! Head uut aastat!

Lubasin, et teine postitus on jülupildid, aga ausalt mul pole tahtmist istuda arvutis ja oodata kuna need pildid ära laevad.. (vaatan äkki leian mingi muu vöimaliku tee, kuidas neid pilte ära laadida, kiiremini kui 10 tunniga) seni oodake. Vöi pean neid pilte lihtsalt jubedalt palju väiksemaks tegema.. et need kiirelt üles läheks.

AGA tahan alustada hoopis sellega, kui imeline minu aasta 2014 on olnud.
See on täielikult olnud minu aasta, see on olnud aasta kus vötsin vastu otsuse, et hakkan YFU Eesti programmis kaasa lööma- olema vahetusöpilane Rootsis. 
Tegelikult täpselt 31 jaanuar, ennem kui vötsin ette mineku Tartu, et söbrannadega uut aastat vastu vötta, kirjutasin YFUsse, et ütlen oma koha ülesse, sest sobivat riiki pole, sellele sain kiire vastuse- 'Oled kindel, meil vabanes just Rootsi koht..' :) Vahepeal on önne!
Nii algas kiire rahvusvahelise faili täitmine, arstide ja öpetajate järel jooksmine. 

Nüüd olen ma siin, kirjutan blogi, oma valitud riigis, oma uues peres (nüüdseks täitsa vana), armsaks saanud pere seltsis. 
Olen saanud täisealiseks, pidanud jülud nende kommete järgi ja ka uus aasta on kätte jüdnud! SUPER! Ma lihtsalt tunnen, kuidas aeg lippab, samas ma tunnen, et mul on veel täpselt piisavalt aega, et see kriiksuv keel selgeks öppida ja leida häid söpru!
Lisaks tunnen kuidas enam pole üldse viitsimust blogida, aga ikkagi sunnin seda tegema. Aga kuna mu arvuti internett on aeglane kui kaamli ila, siis ma ei viitsi tihti isegi arvutit tööle panna.. (kui ma täitsa ära unustan mingi aeg, siis saatke kurjad kirjad teele..)

Räägin nüüd sellest, mis jülude ja uue aasta vahele jäi. 
Laupäevaks sain kutse Henrikult temaga koos, ta söpradega CAH mängida. Möeldud- nöustud. Nii läksime laupäeval Perstorpi Davidi juurde. Ja nii see öhtu veeres. Südaööl tuli tee kodu poole. :) Oli tore ja vahva. 
Pühapäevast ja esmaspäevast ma ei mäleta midagi.. 

Teisipäeval tuli hostema koju ja öhtu löpuks käisime poes ja olime niisama. 
Kolmapäeval- aasta viimasel päeval, vaatasime Top Gun'i, käisin kiirelt pesus, sest Henrik juba tuli ja ütles, et me lähme varsti.. 
Vötsime vastu uue aasta siis Eliase juures, kes elab samuti Tormestorpis, seega oli see kord kerge minna ja tulla. :)
Meie seltskond oli seitsme pealine. Tore seltskond ja kena ilutulestik. ûks neiu oli meil küll pisut probleemne, aga selle probleemi lahendasime löpuks ära. 
Vahepeal muutus olukord minu jaoks täitsa koomiliseks, aga päris magama ei jäänd seega, kogemused kogemused on head! :D 

Täna käisid host-vennad külas. Söime veel jöulutoitu (nüüd mul sellest löpuni körini) !! Mängisime uut monopoly ja here i am.

PS! mu host vanemad on ühed imelikud kujud!! ausalt, ma pole ühtegi nende ealist inimest selliseid lolluseid näinud tegemas.. Käivad mängivad ikka korralikult lolli. Ma ausalt ei tea kuhu ma sattunud olen!! :D :D :D :D

Homme lähen Marko juurde, värvin pead jne. :)

Teile soovin imelist uut aastat, et see oleks tegude rohke ja et köik soovid täituks! (sellenimel tuleb vahepeal vaeva ka veidi näha) 

//

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar