laupäev, 7. märts 2015

Jag är moster, igen!

Täna on kohe põhjust üks postitus teha! 
Eile, oli mu õel sünnipäev- palju õnne ka blogi poolt (kui sa seda kunagi lugema jõuad!). Ning TÄNA on ühe uue ilmakodaniku sünnipäev! Ehk lööge trummi, mängige kulli, Kristist sai täna teist korda tädiks!!! :) Ma olen tohutult uhke, et mu õde on oma 25 sünniaastaks saavutanud nii palju!

Nüüd siis kirjutan oma igapäevasest tegemistest ka, või noh, mis ma sellel nädalal siis tegin:
Esiteks eelmine pühapäev kirjutasin, et ei tea, mis õhtu veel toob, tõi selle, et käisime kinos halle varjundeid vaatamas. :)

Esmaspäeval oli üks väsitav koolipäev muidugi, lisaks õpetasin natuke klassiõdedele eesti keelt. :) 
Teisipäevast pole muud meeles kui see, et meie abikaasade mõrvamis serjaal sai läbi ja sõime seda vaadates ülisuure kausi puuvilja salatit jäätisega ära! :p
Kolmapäev oli jälle tantsupäev. See kord rohkem tehnikat ja endiselt sama vähe aega tantsida, kuid siiski, tore oli, nagu alati. Lisaks otsustasime ära, et läheme 11.aprillil siiski peole. Ehk elav muusika, söök ja tants. :) 
Neljapäev oli pikk päev: Esiteks siis esimene rong oli tühistatud, võtsin järgmise. Oli naturkunskap tund, siis sõime lõunat ja saime pool 1 ühes kultuurikeskuses linnas kokku, et panna ülesse oma fotonäitus. 
Pmt, mina ja mu kaks sõpra tegime seda. Teised lasi isegi õps varem minema, et nad seal ees ei tolgendaks. well.. selle peale mu üks sõpradest pmt stressas megalt üle, sest üks pilt ei saanud sirgelt seina, mina vana rahu, lahendasin probleemi ja käskisin tal ruumist lahkuda. :D :D Ehk ma tõdesin jälle, kuidas mulle absoluutselt ei meeldi inimesed, kes kogu aeg räigelt närvitsevad kõige üle. take it easy. :D Näituse avamiseni oli nagu 4 tundi! 
Saime oma näituse üles siis läksime oma 4tundi linna peale kulutama, sest tahtsime avamisele minna, mis algas kell kuus õhtul. 
Käisime paljudes poodides, ühes poes olime terve tunni!!! mina ostsin omale ühe suvekleidi pärast 10't minutit ära! jube tüütu ja väsitav oli küll. 
Siis lõpuks sõime õhtust Subways' :D Ja läksime avamisele, kõigile suure üllatusena tuli megalt palju inimesi vaatama! Isegi natuke häiriv oli, sest megalt palju rahvast oli, väike ruum, pmt pilte ei ssaanudki korralikult vaadata. :D 
Võtsin rongi tagasi koos kolme klassiõega. Kellega muidu nagu kõige rohkem ei suhtlegi, rongis tuli aga välja, et nad on vägagi huvitatud suhtlemisest. Nii nad tuletasid mulle rootsi keelseid vandumisi veel, selgitasid erinevaid rootsi keele dialekte, ausalt nii palju nalja oli. :D Lõpuks ootasin veel ühe tüdrukuga bussi pool tundi, jube väsinud olime mõlemad, aga vastupidasime. Lõpuks oli kell pool 8 ja mind ootas mu buss ja peagi kodu. 
Nii oli mu 12 tunnine koolipäev! :)
 
Reedel olin tänu eelmisele päevale muidugi super väsinud, mata tunnist ei tulnud midagi välja, sest pea ei võtnud MITTE midagi ja järgmine reede on töö. :D Ma küll hindeid ei saa, aga nõme on küll, kui midagi sinna paberile kirjutada ei oska. kuigi see neil norm, kui keegi midagi ei oska, ja õpetaja keset tööd aitab. :) 
Foto tunnis läksime jälle oma näitust vaatama. Ning rääkima oma piltidest, nii nagu teisedki, rääkisin ka mina oma piltidest ja tagamõttest jne. Ilmselt sain selle eest ka hinde.
Lõpuks tegime fika- üks klassiõde küpsetas pmt kladdkakat, natuke vähe oli keskel pehmet osa, aga ta võttis nutella purgi kaasa nii et me panime seda nutellat megalt peale! :) Jube hea oli.
PS! Roberto mu õpetaja oli kirjutanud neljapäeval fbsse lause: "Ma olen uhke, et mul nii tublid õpilased on!" Ehk minu arust on see väga armas temast, et ta ei karda oma õpilasi tänada ja tunnustada, mis iganes viisil!

Täna, laupäeval koristasin ma ja peamiselt ootasin häid uudiseid õelt. Sain head uudised nii angu ennist kirjutasin. :) 
Ja kohe hakkab muidugi Melodifestivalen, täna on siis "teinevõimalus!" Ja siis järgmine reede on SUUR FINAAL! :D 

Homme lähen host-isaga IKEA'sse ja sellekõrval asuvasse kaubanduskeskusesse Helsingborgi. Sest kuidas ma saan nii Rootsis aasta elada, et isegi IKEAsse ei jõua, Rootsi au ja uhkus. :D (kuigi mu host-ema räigelt vihkab seda.. well.) 

väga pilte pole jõudnud teha, sest no kõik tundub juba igapäevane, tavaline, minu elu, minu inimesed. 
Kui teil küsimusi või tahate, et millelegi blogis rohkem keskenduksin siis andke teada! (komentaar, fb, meil)

//olge tublid- kirjutamiseni. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar