esmaspäev, 15. juuni 2015

Country fest ja Tosselilla sommarland

Nagu eelmises postituses kirjas oli, on möödunud mu nädalavahetus väga kiirelt ja pönevalt.
Ma ei tea, kas ma jöuludeaeg mainisin, aga köik noored (hostpere lapsed, mina ja hostema venna lapsed) said üheks jöulukingiks vaid paberi kuhu oli kirjutatud, et üks nädalavahetus kevadel on sisustatud, kaasa tuleb vötta mugavad jalanöud, ilmalesobivad riided ja huumor. 
Nii siis saime kuuaega tagasi teada umbes, et 13. -14. juuni minek. Keegi ei teadnud, kuhu ja mida. 
Reede öhtul kui kaksikud siia jöudsid, siis sain ka mina teada, et tegemist on ühe Country peoga.. ehk siis laupäeva päevakava: 
Kella neljaks seal, 2h erinevad mängud/tegevused, kella kuuest söömine, poole 8st bänd, linetantsu öppine ja muu tants-trall.
Nüüd täpsemalt..

Mängudeks olid: Püstoli laskmine - see läks mul vägagi toredalt ja hästi; selle lehmaotsas söitmine, ma ei tea, mis selle nimi on.. :D piltide pealt on näha- seal polnud ma nii osav ainult 10sek ja siis vibulaskmine- see läks enam vähem, pole ammu vibutanud, seega lasin enamus liiga ülesse, aga punktid siiski.
Sellega oleks pidanud igasugused mängud läbi olema, aga ks mu host-vendi teab, siis sellega see muidugi ei piirdunud, me nöudsime, et saaksime midagi veel teha.. siis toodi meile köied välja, et saaksime kauboide härgasid püüda- mu host-vennad proovisid seda üksteise peal ka.. nad on päris totakad jah.  Siis leidsime üles veel röngaste viskamise ja hoburaudade viskamise koha ja köige löpuks tegime vöistlust kus paaridena olime niiöelda suuskade küljes kinni.. see kord oli önn meie öuel- minu ja host-isa.
Vahepeal saime maitsta Ameeriklike, vöi sisi vähemalt Texsaselike pannkooke. Ei olnud köige paremad, liiga paksud ja maitsetud minu jaoks.
jaha, olin seal ju ka üks turistipunktidest, sest köigile tuli ju teadvustada, et ma olen Eestist. 

Söögiks oli öige kauboi toit- suur lihatükk, lisaks kana, salati valik ja küpsetatud kartulid. Lisaks sellele oli magustoiduks jäätis ja kohv.. - söögist pilte pole, sest noh keegi oli nii näljane, et söi toidu ära, siis tuli meelde, et oleks pidanud pilti ka tegema ja teile näitama..

Pärast seda öppisime koos ära ühe linetantsu, see oli megalt lahe, polnud tavaline nagu tavaliselt olen näinud, vaid olime paarides ja ringis, üli lahe ja mönus trenn!!! Lahedad videod on arvutis, koju tulles küsige neid näha! 

Siis oligi kell pea 9 ja aeg koju söita! 13. juuni oli ju tervele Rootsile- väemalt minu silmis- suur päev, sest Prints Carl Philip ja Sofia abiellusid. Mulle on alati pulmad meeldinud, önneks oli sellest ka huvitatud mu host-ema ja Josefine. Nii et koju jöudes vaatasime kiirelt pulma tähtsamaid osasid. NII ILUS OLI! 
Palju on juttu sellest, kuidas Sofia oli saates "paradise hotel" mis on pigem halva maiguga tösielu sari Rootsis, ning et ta oli erootikapiltide modell jne jne, tihti unustakse ära ta raamatupidamis öpingud New Yorkis ja vabatahtlikult abiskäimised Aafrika eripaigus.. Minule on ta jätnud vägagi hea mulje, erinevaid intervjuid ja saateid vaadates.. Kindlasti midagi erilisemad kui kuningapere oma prinsess Madeleina, kes ka just teistkorda emaks sai- Rootsi kuningapere sai ühe printsi vörra rikkamaks.

Pühapäev
Äratus oli kella 8 paiku. Hommikusöök, vöileibade tegemine (hea et salatid juba reedel valmis tegime), kella 9 aeg olid teised ka siin, vötsime ette oma tunnise autosöidu Tosselilla Sommarlandi. 
Meile polnud üldse meeldiv üllatus see, kui umbes 3 km enne seda suvelandi oli autode järjekord!! reaalselt oli seal 3kilomeetrine saba, köik tahtsid sinna, nii et söitsime niimoodi vaikselt 10km/h koos vahepealsete pausidega, aga kohale jöudsime.. ilm polnud üldsegi mitte meeldiv. Tugev tuul ja päike oli ka tihti pilve taga, aga löpuks tuli ka see päike ja soojus meid paitama..

Alustasime wc ringiga, siis batuudile, kus Marko kohe Martini keele purulöi, vno üks hüppas sellili, jalg püsti, teine pani pea liiga lähedale ja nii ta läks..
Pärast seda ronisid teised mägiseina. Siis läksime mingile tarsaniraja, üliköva, me proovisime köike koos teha, mis löpuks oli üks suur kaos!! :D 
Siis pidasime löunasöögi ära ja liikusime edasi kardi rajale, ootasime TERVE TUNNI järjekorras, aga selle eest need 2 min söitu olid täitsa nauditavad, olenemata, et ma alguses täis gaas pöhjas söita ei julgenud.... :D
Edasi läksime ujumiskohta, et see uus VÄGA körge ja kiire hyper järgi proovida.. 50km/h alla seal sajatada oli päris 'huvitav'. Esimene kord väike shok kui unustasin hingata kui näguvees polnud.. ja isis tahtsin hingata kui vett nägu täis oli....
Siis väike fika ja kell oligi 4 ja hakkasime kodu poole tagasi söitma, köik olid nii väsinud, et loimasime mööda kodu ainult ringi.. 
Öhtul oli aeg oma lemmik krimiseriaalil " Maria Wern" ja magasin nagu nott.

Mina olin oma nädalavahetusega vägagi rahul, ilmselt teisedki. :) 
Nüüd pilte, enamjaolt näeb neidki fbs.

super kena selfie

Beata, mu tore söber

teater 


kalliring, vöi tahtsid nad Josefine ära lömastada, ei tea.








martin aka gängsta aka justin bieber
köik vahvad kauboid!
// ses snart

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar