pühapäev, 28. juuni 2015

Palju önne Beata ja head aega Kristi!

Romaan algab nüüd: (sorry veidi pikk sai....)
Neljapäeval Kristi küpsetas perele pavlova kooki retsept - tegin ise esimest korda ja kasutasin seda retsepti, tuli välja väga maitsev, perele ka meeldis. Ja kuna mu host-ema onu elab oma perega Austraalias ja see kook sealt pärit on, siis on see ju eriti super. :) 
Reedel oli üks tore päev. Ärkasin varem kui muidu. Pakkisin kokku asjad, mis Beata poole kaasa vötta. Söin hommikust ja enne 12 olin juba linnas, sealt vötsin edasi rongi Osby-sse, käisime poes ostsime taco-de jaoks viimased vajalikud asjad ja muidugi kommi öhtuks! (PS! ma ei saa väga aru, miks Eestis tacod popid pole süüa?!?! Nii hea ju.)
Siis söitsime autoga edasi Beata juurde, ta elab Älmhult-st 10km väljas. (Älmhult on see tähtis koht, kust sai alguse skandinaavlaste ja üha enam ka eestlaste lemmik IKEA!) 
Edasi oli meil paar tundi aega, enne kui teised ka tulid, nii me söime seal komme, ajasime juttu, jagasime kinke ja jalutasime vörratus Småland-i maastikul. :) Småland on mitmeid kordi ilusam kui Skåne, nii et ma olen vägagi önnelik, et Beata seal elab. :) (Småland on järgmine nii öelda maakond pärast Skånet- pöhjapoole liikudes.)
Siis oligi aeg, teistel tulla- Alexandra ja Natcha - me mängisime tüüpilist rootsi suvemängu. kaks vöistkonda, mölema vöistkonna ees on 5 puuklotsi püsti, kahe vöistkonna vahel on puust kuningas püsti ja siis korda mööda on mölemal vöistkonnal käes 6pulka mida vistakase. Mängu pöhimöte: Visata nende pulkadega maha teisevöistkonna klotsid ja löpuks kuningas. Kui viskad maha kuninga ennem, on automaatselt teine vöistkond vöitnud.. Lisaks veel möned asjad, mida siin seletama ei hakka :)
Igaljuhul siis oli aeg süüa teha, tegime siis taco-sid. jaha, Beatas üks vana söber jöudis ka vahepeal sinna, hüüdnimega Kakan- rootsi keeles Kook, mitte kaka. :D
Siis söime me öues vno maja küljes olevas väikses klaasist majakeses. Väga chill ja mönus aeg, kuidas oma söpradega viimast vötta.
Siis mängisime skit gubbe-t, ehk siis jube/röve/vastik vana mees -  eesti keeles on selle mängu nimi kolm kaarti- ainult eestis mängisin seda veidi erinevalt, lihtsamalt. :)
Siis oli aeg kunagi varsti süüa jäätist ja komme- kummikommid jäätisega pole hea idee. kövad kui kivid. -.- ja siis käisime veel öues ka... ja siis löpuks südaöö paiku soiusime magamistuppa ära.... mina ja Kakan jäime ööseks, magasime Beata väikses magamis toas...

Siis tuli laupäev, ja see oli päev, kui Beata oma pere ja sugulastega sünnipäeva pidas. (päris päev, tegelt alles esmaspäev!) See tähendas, et kell 9 hommikul lendas ta pere meie pisikesse tuppa lauluga sisse, terve hunniku kingituste ja hommikusöögiga. nii me laulsime seal, Beata avas kingid ja jöime pisut champagne't. :)
Söime hommikust, ja enne 11 juba autos ja Älmhulti pooe, sest Kakan pidi poest läbi käima ja siis bussi vöttma jne jne, ja siis mina ka. Köige masendavam osa päevast oligi, kui Beataga rongijaaams hüvsti jätsin, pisaraid oli nii raske tagasi hoida. Lisaks on alanud rootsis suur puhkustele söitmise hooaeg, rong oli reisijaid pungil täis, issand kui masendav, loodan, et homme enam seda jama pole kell pool7 hommikul!!!

Igaljuhul kell 12 olin ma kodus!thank god, rongid ja bussid tegid kiirelt ja klappisid.
Pesin, pakkisin, katsin lauda, oli sotsiaalne. Siis tulid Martini sünniopäeva külalaised, kuna tal on sünnipäev 30. juuni, siis muidugi oli vaja ennem ära pidada, et Kristi ikka ka osa saaks, et saaks viimast korda smörgåstorta-t saaks süüa ja perega aega veeta.. :D
Nii meile tulid siis Martin muidugi oma tüdruksöbraga, Ronny, Marko ja Kenthi vanemad- Mary ja Ingvar. :)
Me söime ära siis ikka jälle probleem mida teha, mängime pictionary-t, alugses ma seda teha ei tahtnud, sest eelmine kord mängsime enne jöule, ja mu rootsi keele oskus polnud üldse nii hea, seega oli jube tüütu seda mängida... nüüd aga oli hoopis teine teema, mängu sain kaasa elada korralikult jne, no me siiski kaotasime Markoga, aga see oli rohkem ebaönn, kuna teised veeretasid 6-si, siis meie 1-si ja 2-si. :D
Söime torti ka veel vahepeal, Martini tüdruksöber küpsetas- maitsev oli- kladdkaka ju. :3
Jaha, sain väikse kingituse Mary-lt ja Ingvarilt ka, üks kena käeehe! See oli super armas.

Täna ma ärkasin varakult, vno ma ei saanud öösel korrralikult magada, alguses ei uinunud, sest pea oli mötteid täis, löpuks kui magama jäin siis nägin unes vaid, kuidas mul oli ükskohver lubatust liiga palju jne jne jne, appikene. Mul mingi reisipalavik tulnud, ma nii ärevil, mul pole kunagi varem midagi sellist olnud....

Igaljuhul löuna-aega ma pakkisin köik asjad ära, inimese kaal näitas, et kohver kaalus 22,8kilo, ja kohvrikaal- mingi imelik jubin, näitas ükskord et see kaalus 22.6kilo ja järgmine kord 23.1kilo, no ma midagi sinna enam juurde ei pane ega ära ei vöta. Kui check-in-s arvavad, et liiga palju on, vötan sealt sokolaadi vöi sokipaari välja. :)
Käsipagas on omaette nali- vöi tösine probleem! Käsipagas kokku kaalub kristi 15,5kilo, aga max on 8kilo!!!!!!! mul on poole rohkem... aga tüüpiline juhtum on see, et nad ei kaalu seda käsipagasit, ainult siis kui liiga suur on ja ei mahu lennikus sinna sahtlisse ära.. no mina loodan, et minu oma mahub ja arvuti vötan omale pörandale..... loodan parimat.

Igaljuhul, kohe kui ma asjad pakitud sain, tuli Marko siia, no oli vaja ju ikka viimast korda Kristiga aega veeta. Mängisime siis jälle skit gubbe-t, ja kaardimängu Meri. Siis tuli Ronny ja Henrik ka, nii me mängisime seal kaarte ühe tunni ja siis teise tunni ajasime me juttu ja söime maasikaid vahustamata vahukoorega - mu lemmik magustoit nüüd!
Kuna Ronny läks täna Hiina poole siis kolis jälle nädalaks Henrik Ronny poole..
Pärast seda mötlesime sisi host-isaga veid mängida lauamänge. Aga siis sai otsustatud, et läheme Tina ja Magnuse juurde grillima. Nii panime seal hostisaga grilli püsti, siis grillisime ja siis söime ja ajasime niisama juttu. nii veider on möelda, et köike siin viimast korda teen, kölab jubedamalt kui asi tegelt on. Tegelt olen ma üsna tundetud ja emotsioonitu veel- ehk tänu sinna YES seminarile pole mul üldse tunnet, et ma siit ära lähen, et ma koju lähen. KUIDAS KURAT SEE AEG NII RUTTU LÄINUD ON???????????????? alles olid ju jöulud, fy faan.

Nüüd ongi aeg mul viimast korda oma lemmikut krinaal seriaali vaadata, okei, Eesti jöudes tirin selle ilmselt omale alla ja vaatan edasi... :)

AGA KUNA MU PERE ON IKKA PÄRIS NUNNU, SIIS NAD TULEVAD KÖIK HOMME MIND HÄSSLEHOLMI RONGIJAAMA ÄRA SAATMA, köik ärkavad minu pärast räigelt vara ülesse, ehk 6.23 lähen minu rong ja köik on ennem seda seal. :) mis on nagu minu jaoks üli tähis ja armas!! ::')
Viimast korda kallistada ja head aega öeda ja mis peamine, keegi aitab mind mu kolaga!!! :*

Löpuks üks tore kirjeldus, "kuidas näeb kristi välja, kui ta lennukisse läheb": jooksu-liibuvad püksid teksapükste all, siis tavaline särk, siis yfu-paks pusa, siis suur sall ja siis kevad-sügis jope, mis on parajalt paks JA SIIS üks pool talve jope, mis on veel suurem ja paksem!! Siis on kristil üle öla, 11kilone spordikott, käes 4 ja poole kilone arvutikott ja siis lohiseb järgi üks 23kilo suur kohver, mis on NII TÄIS topitud kui täis topitud! Ja siis jääb maha sisi üks sorts vanu riideid ja siis mu pildiga tass ja sokolaadi fondüü, need vötab kaasa mu host-pere kui nad kord mind külstama tulevad. :)

Nii et näeme varsti, mu armas Eesti ja eestlased! 4.juuli, tallinn, 16.30! :*
Seniks on Kristil löbus Saksamaal, Beriliini lähistel. 5 päeva laagrit armsate YFU-katega..


ELU ALGAB VÄLJASPOOL MUGAVUSTSOONI! tehke midagi teistsugust ja näete, milline elu tegelt on!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar