laupäev, 20. juuni 2015

Oh rainy day- Midsommar!

Mis toimus Kristi elus eelviimasel nädalal?
Kokkuvötvalt midagi. Täpsemalt magasin peaaegu iga päev 11tundi! 
Esmaspäev oli ikka täielik koorekiht, öues oli ilus ilm (löppes äiksega) ja kooli ju minema ei pidanud.
Edaspidi olen kaotanud kontrolli, igaljuhul, ükspäev, vist kolmapäeval, rohisime henrikuga mingit peenart (8meetrit, kahepeale, välja polnud peaaeg midagi tömmata) - ehk 15 min lusti :D
Siis vist neljapäeval oli mu host-emal 1 aasta operatsioonidst, seega küpsetasin talle sokolaadi muffineid, siis tuli host-isa tööintervjult koju ja söitsime tema vanemate juurde fikale ja pärast seda Maxi-sse maasikaid ostma MIDSOMMARi jaoks. 

Reede oli siis kaua oodatud MIDSOMMAR! LINK- link videole, mis inglise keele oskajatele ja pildivaatajatele asja selgeks teeb!
Mis on Midsommar? Vöib olla see sama, mis Eestis jaanipäeva tähistamine? Tösi. Rootsis on ainult natuke rohkem traditsiooniline- ja asi, mida Eestlased nimetavad jaanituleks- puudub Rootsis, aga siin on midsommarstång- (pilt all) mille ümber tantsitakse- tantsud on enamjaolt samad, mis jöuludelgi ümber jöulupuu tantsitakse, ehk konnad, pöranda pesud jne.. :D KA mina seadsin host-isa ja Henrikuga autorattad Tydinge poole, et näha seda rahvatatnsu ja tantsida ise. (seal oli ka mu vanem kontaktisik*)
Pärast seda, söitsime tagasi Hässleholmi, Tina ja Magnuse juurde. Seal ootas heeringas!! Oluliseim. Uued kartulid- värksed noh. Hapukoor rohelise sibulaga. Laual oli ka Akvavit- erinevate maitsetega, ehk skandinaavias protutseeritud alkohol, erinevate maitsetaga. Ei midagi maitsvat! 
Siis oli aeg mängudel. "Absoluutne nöusoleks" ja "geni", esimene on pikk seletada, ja teine lihtne mälumäng. 
Siis proovisin ma veidi Magunse kitarre (tal neid neli.) Ja siis löppude löpuks oli öhtu ja siis oli aeg MAASIKATEL! Esimest korda elus söin maasikaid nii, et panin need kaussi, valasin peale vispeldamata kohvikoort ja peale raputasin suhkrut! Aga pagan, kui hästi see maitses. Siis muidugi vahepeal jöime mitu tassi kohvi, sest Magnus on samuti suur kohvi armastaja!
Siis tuli külla nende naaber, siis räägiti jube palju igastugustes haigustest ja seal kadus minu huvi, sain hoopis koertega söpradeks, öpetasin neid mu käskluste peale lamama, istuma, käppa andma ja keerutama. :D Nii söid nee dkoerad päris palju kröpsu ära. :D Aga neile maitses..
Löpuks oli vist kell pool 12 öösel kui koju jöudsime. 

Täna, laupäeval, käis Roony ja Martin- host vend oma tüdruk söbraga siin öhtusöögil, söögiks oli jällegi midsommars söök. Heeringas, kartulid, hapukoord, sibul, muna. :) (ei mingit saslöki grillimist!) Seda tehakse küll, kui on ilus ilm, pärast midsommari löunat. Aga kuna siinne ilm on ainult vihm hetkel, siis ei mingit grillmist. Me grillime oma vorstid ja liha homme, kui host-ema söbranna Nine siia tuleb. :)

Mötlesin, et homme vöiks proovida oma asjad ära pakkida, vöi siis esmaspäeval. Igaljuhul neljapäeva öhtuks peavad asjad pakitud olema, et siis reede-laupäev söpradega olla, laupäeval Martini sünnipäeva pidada!

PS! ma ei jöua YES seminari Saksamaal ära oodata, see tundub liigagi pönev!

Pildid tulevad möni teine kord!


*ma ei tea, kas olen varem maininud, et mu vanim kontaktisik- kes muga kaks korda aasta jookul ühendust on vötnud, kes on naine, vöi vähemalt veel pool naine- noh ta vahetab sugu! Kui ta muidu lesbi juba oli, ja lapse said ka see talv, siis nüüd otsustasid, et vaja ikka täielik mees olla, ja tuleb teha täielik soovahetusoperatsioon!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar