laupäev, 6. juuni 2015

Rootsi päev!

Suur riigipäev täna Rootsis, 6 juuni, juhei, mitte midagi ei toimu, keegi ei tähista, majal pole lipuvarrastki... ûtleme, et see päev on rootslastele ükstäiesti tavaline päev, sest varem polnud see päev isegi mitte vaba päev. PS! lisaks see veel rootsi lipupäev, sellepeale vaatavad rootslased suurte silmadega otsa, MIKS SEDA TÄHISTAMA veel peab?? 
Mina ise olen täna, üli lämbe ilmaga, toimetanud host- ema uue telefoniga, et ta seda kasutama saaks hakata ja koristanud aeda veidi. Milline suur püha päev! :) 

Selle köige juures arvan, et meie, eestlased oleme ikka väga patriootlikud inimesed. Uhke olla eestlane!
kuulake röömuga seda rootsi 'hümni', mida inimesed reaalselt ei oska. ainult refrääni pmt. Mul endal väike eesmärk, need sönad enne koju minekut köik pähe öppida. :)
löpetuseks pilt, minu ja ilmselt köigi teiste vahetusöpilaste ideest nende kodust Rootsis, kahjuks tösi on see, et mina elan kollases majas, rootsi lippu mul pole ja ühtegi puud ka maja ümber pole...

Aga no nüüd olen ma oma eluga rahul ka selles kollases majas. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar