reede, 17. oktoober 2014

keerlen ja pöörlen

See postitus on valminud kahel päeval koolis vabadel tundidel, nii et kui vahepeal tekst segaseks jääb siis andke andeks. :D

Esmaspäev algas sellega, et mu valge šokolaad sai otsa. (mul on üks kolmesajane kalev pähklitega, aga ei raatsi seda lihtsalt lahti teha.. ma pole imelik) :D
Lisaks pühapäeval pärast postituse ära postitamist tuli hostema mu tuppa ja tal on käes halvaa (vene keelses pakendis), küsis kas ma tean, mis see on?! Saate aru, ma hüppasin lihtsalt tooli pealt püsti ja küsisin, KUS SA SELLE SAID?? sest mina seda ju kaasa ei toonud ja vene keelses pakendis asju siit juba naljalt ei leia ja ilmselgelt poleks mu hostema ostnud midagi, mida ta ei tea mis on... Ehk hostema sõbranna või keegi oli Lätist saatunud vanillimaitselist halvaad.. Pärast seda kirjutasin oma päris emmele ja ütlesin, et ta saadaks erinevate maitsetega paremaid halvaid, kuigi neile täitsa meeldis seegi. (minu aegumatu lemmik on valge!)
Teisipäeva hommikul ärkasin tund varem kui pidin ja hostema oli ka juba täisa üleval. Otsustasin siis, et lasen hostemal kossu treeerile helistada, kes selle kossu asjandusega Hässleholmis tegeleb. Sain teada, et vanim grupp, kes treenib on 14-15 aastased ja seal pidi palju immigrante olema, kuna ühes peres mingi 10 last ja ema lükkas kõik oma lapsed sinna trenni.. :D 
Vahetpole ma lähen uuel nädalal vaatan kuidas ajad klapivad ja kuidas trenn on, kas on mõtet käia või ei, ma arvan, et on.. Aa, see treener küsis hostemalt, kas ma olen väga hea, et neil Eestis on see tase väga kõrge, kuigi noh Leedule jäävad siiski alla... :D aga siiski, et äkki ma liiga osav. Küll ta näeb trennis kui osav või mitte osav ma olen. (ise vastasin, et lagom osav, sõna lagom on rootsi keelne sõna, millele pole vastet inglise keeles ja eesti keeles ka nagu sobivat ei leidnud.. ühesõnaga see on mitte liiga palju ega liiga vähe, täpselt parasjagu, nt kui keegi küsib palju kohvi soovid ja vastad lagom.. siis võid kõike saada, sest lagom on igal ühele erinev.. :D ) Aga muidu trennid toimuvad esmaspäeva, kolmapäeva ja reedel. Esmasp ja kolmap kuuest poole kahekasni ja reedel viiest poole kaheksani. Loodan, et mulle meeldib seal ja see vastavalt tasemele ja saan harjutada, lisaks äkki siis õpin ka keelt kiiremini, et treenerist aru saada ja saan üldse kogemusi juurde. 

Fototunnis ootas väga meeldiv üllatus, me läksime põhimõtteliselt sellist Teeviida taolist üritust pildistama, kus Kristianstadi kõik gümnaasiumid ennast esitlema olid tulnud, pidime tegema pilte Söderportist ja C4st.. (tegelikult tegin ma teistest rohkem, sest neil olid põnevamad asjad välja toodud ja lisaks kutsuti mind kolme kooli üle ja sõin kaks õuna ka ära, mille oma kooli letilt leidsin. Olid küll head..) Ma olin nii õnnelik, et ei pidanud enam seal pimedas ruumis passima, nagu viimased kaks nädalat on olnud!!!! Lisaks aitas mul seal olemise paremaks teha Nour- tüdruk kusagil Pakistanist või taolisest kohast, 9 aastat tagasi tuli Rootsi elama.. 
Jalutasime koos Arenale ja jalutasime seal ringi-tegime pilte. Ja nüüd avastasin, et kool oli enda lehele pannud pildi, kus me lõbusalt seisime, mitte ei teinud pilti. -.-


Ning teisipäeval veel tegi mu tuju väga rõõmsaks nägin koju jõudes veekeedukannu! Tegin kohe siis nii kohvi nagu ma Eestis igapäev tegin. Vesi keema, puru tassi vesi otsa, suhkur sisse, segad, ootad jood.. Aga samaaegselt olid köögis ka hostema ja tema sõbranna. Kui ma ütlesin ülirõõmsalt, et oh kas tõesti ma saan omale kohvi teha siis nad hakkasid seletama, et EI EI EI EIII, see on ainult vee keetmiseks ja mõlemad olid näost veits kohkunud, et nagu mingi oksaga olen v? sest ma korrutasin neile, et ma tean! Lisaks rääkisin neile, kuidas ma seda kohvi kavatsen teha, selle peale hostema sõbranna ütles, et oota, aga sa ei saa ju nii ikka teha, puru tuleb ju suhu! Ma olin nii confused nagu mida, milles probleem, see vajub alla ju, ja kui mõni purutükk suhu tuleb ongi hea krõmpsutada. :D Nad otsustasid sel hetkel kohe ära, et ma olen üks täielikult imelik inimene!!! :) well, ma võin imelik olla, aga vähemalt sain hea kohvi..

Sel õhtul laskma ei jõudnud, kuna pärast seda hakkasime alles süüa tegema ja sööma, ja pärast seda vaatasin üle, et kõik vajalikud asjad koos oleks ja saaks Marko korterisse sõita.
Sain omale ta magamistoa, et ei peaks Henriku arvutimängimist kuulama ja Markot ennast pole kodus. :) Elu on siin mugavam, ei pea bussiaegu vaatama, olenen ainult rongidest. Aga see lõbu lõppeb täna ära, ehk kavatsen pärast kooli siiski koju tagasi minna.
Muidugi ei jõua ka ära oodata, et kohvi juua, sest need inimesed siin ei joo kohvi ja igapäev ei raatsi kohvi peale raha ka raisata- siis saab kah mingit pool lurrri. :D
Muidu on rootslased oma arvates nr1 kohal kohvijoojad, (tegelt mingi nr4-6 vms :D ) aga mina olen sattunud perre, kus see pole väga põhipoint.

Korteris olen nautinud ülimalt head internetti ja tõmmanud alla filme ja vaadanud serjaale. Ja nautinud seda üksi olemist, ehk Henrik on peamiselt arvutis kui ma korteris olen. :) Ja juba täitsa tundsingi sellest puudust, nüüd olen jälle sellises olekus, et ei viitsi üksi toas arvutis passida tahaks rohkem inimestega suhelda. :D

Täna pidin ka inglise keeles lõpetama oma argumentative essay... 450-600 sõna, kahjuks ei tulnud väga välja, aga andsin endast parima ja kirjutasin lõppu, et järgmine kord proovin paremini.. :)

JA täna sain ka Stockholmi reisi päevakavad ja asjad, SELLEST TULEB ÜLI HEA ASI!!!

Pilte pole, sest noh kooliarvutis pole midagi.
PS! panen vahest instagrammi moned pildid kah.
JA no fbs mind vahest tag'se kah! :)

Olge tublid!
Ma olen kah!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar