pühapäev, 12. oktoober 2014

Nv

Esiteks pildid, mis eelmine kord puudu jäid. Pean siin kohal ütlema, et te ei kujuta ettegi kui kaua ma nende piltide pärast pean netis istuma vno istuma arvuti laua taga ja vaatame, et arvuti ei kaotaks pilti, et internet järel oleks. 
ehk mu kallis internet on jumala mõttetu ja siis nad arvavad, et neil on siin parim internet. Ei. Ma arvan, et uuel kuul ei vaata ma mitte ühtegi serjaali osa internetis, sest muidu pärast 10 päeva on päris raske lihtsalt blogisse pilte lisada või facebooki uuendada. Youtube ega spotify ei tule väga kõne allagi. :) 









Eile, ehk siis kui mu kuuke siin täis tiksus käisime host-isa ema ja kasuisa juures fikatamas ja seda metallkuuli mängu mängimas, nimi ei tule meelde. Pead viskama ühele väiksele pallile need metallist kuulid võimalikult lähedale. 
See oli väga vahva, sain oma rootsi keelt ka ikka korralikult praktiseerida. Pingutades tuleb ikka midagi välja kah. 
Pärast seda tahtis host-ema vägaväga McD'sse sööma minna, kuigi mu kõht oli küpsiseid ja kohvi täis, siis siiski oli päris vahva seda kohta külastada, sest rämpsu pole ma veel siin söönud.
Siinne McChiken eine maksab 64 krooni ehk siis mingi 7 euri, ehk kallim kui Eestis, aga siin saad see eest nii palju juua kui tahad (tegelikult ei mahu üle ühe tassi sisse mul) ja ketšupit saad ka nii palju kui tahad kasutada.. Kui endiselt mina pigem vist maksan eine eest vähem, sest ketšup pole nii oluline selle juures ja juua ei jõuagi rohkem. :D
Edasi viis meid tee Max'sse. See on rootsi üli suur toidu-riiete pood, noh meie prismad ja supermarketid, ehk toidu osakond on üli suur- (suurem kõvasti kui eesti prismad ja supermarketid) valik on ka suurem ja sellele lisaks väike riiete koht, (kus viimane kord ainult spordi rõivaid ja kummikuid nägin) ja siis igapäeva tarbed, kooli asju jne. Seal läks jälle tükk aega ja ma ei tea kas olen maininud, ilmselt olen, aga ikkagi, laupäeval tehakse enam-vähem nädala toiduplaan valmis ja vaadatakse üle, mis nendeks toitudeks vaja on ja tehakse üli pikk toidunimekiri. Minu peres igastahes võtab kas ema või isa oma suured retsepti kogumikud välja lapatakse neid ja otsitakse retseptid.. Minu jaoks uudne kogemus- lahe kogemus. 

Täna oli meil juba enne mu ärkamist külaline. Host-ema sõbranna, väga energiline ja tore naine. :) Seega olen täna toidu tegemisest prii (va nende lõuna, minu hommikusöök) :D Ja naudin siis oma aega veits aegluubi netis. 
PS! täna tundsin seda hetke, kuidas mul rootsi keelest kopp ees.. Noh tegelikult on mul kopp ees sellest et ma ei saa aru ja see väsitab mind millegi pärast tohtult viimasel ajal, jah on hea kuulata ja otsida sõnu mida tean, aga lõppkokkuvõttes on see nagu 'kuula-ära-jää-magama' olek.. 
Aga see ilmselt motiveerib mind veel rohkem rootsi keelt õppima. 

Hej då!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar