neljapäev, 18. detsember 2014

Kristi sai vanaks!

Mu sunnipäev vöörsil hakkas kell seitse kui mu öde mulle helistas ja soovis oma vanale öele önne!!
Tegelikult oli mul rohkem sunnipäeva tunne päev varem, sest siis pidasime mu sunnipäeva.
Ehk pühapäeval ärkasin täitsa sunnipäeva tundega ulesse, sest teadsin, et täna tulevad kulalised ja saab löbusalt koos aega veeta.. Enne seda, aga tuli kiire koristus, linna külastaimine, Tormestorpi bingo ära teha. 
Mis see bingo on? - See oli midagi sellist, et oli mööda Tormestorpi tehtud rada, raja peal olid erievad numbrid.. Stardist said omale nagu bingo väljad ja läksime. Rada oli pikk ja see oli vahva, palju nalja röömu, sest mina sain kaks rida bingot, host ema uhe ja host isa pidi leppima nulliga. :)
Finishis saime valida omale kingid, ehk host ema valis kaks kinki, kuna ma polnud nendest asjadest nagunii huvitatud.. :) Söime hotdog'i- mu esimene Rootsis- ja jöime kohvi, ja siis juba pidimegi koju töttama, et enne seal olla kui külalised tulevad. 
Külalisteks olid Ronny (hostvendade isa), mu köik hostvennad, Meeri ja Ingvar- ehk hostisa vanemad, Tina ja Magnus- hostema söbranna ja eks! :) Seltskond hea kodune-hubane.
Proovisime siis pidada mu sunnipäev nagu nad siis tavaliselt seda teevad. Esiteks siis pandi mind istuma ja lauldi. (sest voodise minek oleks veits lamp olnud) Siis pidin pakid avama. (mulle ei meeldi see teiste ees pakkide avamine, aga see on siis kindel asi!) Siis utlesin var så god! ja köik vötsid kohad sisse ja pidasime fika' t. 
Laual olid siis küpsised ja minu tehtud kirjukoer muidugi! Alguses keegi seda väga süüa ei julgenud, sest noh, keegi päris täpselt aru ei saanud, mis see on, aga viisakalt isegi maitsti ja Meeri isegi ütles, et see hea! :) nii et ma olen rahul- mul on seda veel pooltiest rulli, nii et saan veel terve nädala seda süüa. 
18 küünalt
Kingitused olid köik väga armsad, sest väga hindan, et nad vötsid vaevaks ja tegid mulle kingi. 
Perelt- vanematelt sain vötmehoida pöhja-pördanahast, uhe tikkimisvärgi, mille valmissaades peaksseisma välkommen ja peaks riputama ukse kohale ja nuti-kindad!
M ja I kinkisid sokke. Ronny, Tina ja Magnus- kinkisid kommi! Palju kommi. -.- 
Host vennad- sokolaadi fondüü, ehted ja pmt nagu meil summid. Väga nummi neist! :)
Marko suurel nöudmisel proovisime ka fondüü ära, tuli välja, et tegelt 70% sokolaadi vaja, aga meil oli maraboud, nii me siis tegime marabou ja oliiviöli segu. :D 
Ja söime seda vahukommidega, oli hea, oli! Kahjuks olime enne seda juba jubedalt palju söönud ja kohvi joonud nii, et köht oli maani ja ei jaksanud seda süüa. 
Öhtul istusime veel niisama ja kui mul kell 11 sai siis hakkas mu fb ummistuma. 

AGA nüüd jöudsime siis 15ndasse detsembrisse. Ärkasin siis öe könele, isa oli ka helistanud, aga seda ma ei kuulnud. Öega sai pikem köne, selle peale ärkas ka ülesse hostema. :D Kui köne ära löpetasin hakkasin voodist välja astuma, aga nägin, et midagi on voodi ees ja aknalaua peal, silmad jumala udused veel peas ja üldse midagi aru ei saanud. Kutsusin siis hostema, kes alguses aru ei saanud, töi siis prillid ja pani tule mölema. MAX! tegi mulle sünnipäeva kingituse ehk roopis mulle tuppa. Küll ta on ikka armas kass.. ei :D
Hommikused üllatused ei löppenud. Järsku helises hostema telefon, mötlesime, et mis asi see siis nüüd toimub, et vööras number hommikul nii vara. See oli mu klassijuhataja- mentor. 
Kuna mu host ema kirjutas talle reedel, et kui ta meili loeb, et siis talle helistaks. No ta siis helistas kohe. :D Nad rääksid umbes tund aega, jututeemaks olin muidugi mina. 
Meeldiv oli kuulda, et klassijuhata mind kiitis jne, aga kuna mu probleem on mu klass siis ei klassijuhataja, ega ka mu hostpere ei taha, et ma seal enam käiks, ja nüüd möistan ise ka, et väga ei taha, sest päev päevast, mitte midagi erilist ei muutu, sama igav ja möttetu on koolis käia. Lähen möttega, et varsti saab koju.
Nii siis loodetavasti saan ma klassi ja kooli vahetada pärast kolmenädalast koolivaheaega. Ma olen 100%kindel, et ma uhtegi klassikaaslast just igatsema ei jää, aga igatsema hakkan kindlasti oma teaduste ja ettevötte majanduse öpetajat - Stigi! Ja klassijussi, kes nii lahke ja armas inimene on! 

Sujuvalt jöudsin jälle mujale kui mu sünnipäev, igaljuhul pärast kooli läksin kohe kiiresti rongile, söitsin Hässleholmi ja vötsin järgmise rongi Malmösse. Poole tee peal tuli peale ka Kristiina kellega siis shoppama läksime, ehk viimased pingutused enne jöule, mulle tekitavad need jöulud rohkem stressi kui röömu, sest ma ei suuda panna kinkidesse seda tänulikkust ja köike, mida tahaks.. :D Nii ma käin ja loodan leida midagi, mis oleks sobivam parem jne.. üpris kasutult. 

Nii me läksime jälle Emporiasse käisime kiiremalt poodides, ja läksin tgasi varem kui kristiina, kuna ma riidepoodidesse shoppama ei tahtnud minna ja siis sain sama piletiga tagasi minna- ei pidanud topelt raha maksma. 
Koju jöudes tegin sünnipäeva skype pere ja sugulastega Eestis, kes mu sünnipäeva puhul kooki söid! 
Lisaks sain ka paki kätte Eestist, kus verivorstid ja jülukinke sees oli! nii et minu jöulud ei tule ilma verivorstideta! 
Lisaks olid seal sees imenummid kaardid ja pisike kink sünnaks ja jöuludeks. :) See muutis mu päevale eriti hea punkti. 
Löpuks hostisaga kirjukoera fika! :) 

-nii see päev mul otsa sai, olen nüüd täiselanud ja ei teagi kohe, mis selle vanadusega peale hakata. Idee poolest mul midagi ei muutnud ja kui aus olla siis tihti ununes ära, et mul üldse sünnipäev on. :D 
-AGA ma olen köigile väga tänulik, tänulik oma peredele, oma sugulastele, söpradele! Aitäh, et aitasite selle päeva-päevad armsaks muuta. 
Ja kindlasti tänud ka nendele kingitustele, mis mu kontole laekusid! 

Teispäev!
Teisipäev hakkas muidu kenasti, tegin kohvi termotassi, mille omale sünnaks ostsin ja jalutasin bussipeale. Mötlesin veel, et jah, ma panin rahakoti omale kotti, kuna pärast kooli lähen otse Marko poole ja sealt läheme kinno üheksaks. Ja ma vajan raha. Mötlesin siis Kristianstadis, et vötan igaksjuhuks veits raha välja, mis ma siis muidugi avastasin, seda muidugi, et mu rahakott on löbusalt endiselt selles malmös shopatud asjade kotis! No väga meeldiv. Ja see pidi just täna juhtuma, just minuga, et mind ikka vöimalikult ebamugavasse olukorda panna -.- Önneks oli Henrik veel kodus, helistasin talle, et ta selle kaasa vötaks. :)
Tegime burgereid ja mängisime xboxiga mingeid imelike mänge ja läksime kinno Hobbitit vaatama. :) Peab ütlema, et täitsa hea film, soovitan.
Koju jöudasin alles pool 12 öhtul-öösel, nii et see oli üpriski otse voodisse rännak.

Kolmapäev! Täna, algas päev sellega, et rong oli tühistatud, aga asendatud bussiga, buss aga väljus 20 min hiljem, ja uleuldse, vötab bussil kauem aega, et kohale jöuda!
Seega, jäin oma tunnist ilma.
Ja lisaks oli veel teistel matas test nii, et lisaks üks vaba tund!





Ma ei jöudnud köiki korraga ära puhuda, kaks jäi pölema -.-

Hostema ei pannud kaardi ümbrikut kinni, ma panin ise..

Palju sokolaadi!! 

Lisaks siin tehakse selliseid lauakaunistusi
jüludeks! Päris nummid ju. minu oma vasakpoolne
kohe näha, ölge kasutatud eks ;) 

Siis kui ise käisin Luciat vaatamas

Lisaks panin möningad jöulukaardid teele! 
Minu Kristianstad ja jöulukaunitused

KÔIGE armsam kaart ÛLDSEÛLDSE!

Kristiinaga jülukuusega pilti (kuusk vasakul, taga, sinine!)

Köige parempoolsem kaardi saatis Ronny, naljakas aga vähemalt kena kaart! Teised kaks kaarti perelt Eestist!

hostpere poolt kaart sünnaks

c-m'i kaardi teine pool- loe öhupallid kokku, jälgi rootsi ja eesti lippu, otsi süda ja kristi! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar