neljapäev, 11. detsember 2014

Unustus

Eile unustasin ühe punkti oma tekstist välja, aga tean, et see on tähtis!

Bussijuhid. Rongis pileti kontrollijad, vau! Alati rõõmsameelsed, alati ütlevad hommikul, lõunal ja õhtul entusiasmiga hejhej! Never ei põrnitse sind keegi kurjanäoga. Rongis kui kontrollija su pileti ära kontrollib siis alati tuleb tänuavaldus järgi... see on asi, mis on meil, eesti- eriti atko liinidel õppida, olen nõus, et ka Eestis vahvaid bussijuhte ja rongis oma tööd nautivaid piletimüüjaid, aga siinne olukord trumpab kõik üle!
Oleme paremad!

Lisaks juhtus nii, et Kristi ei osanud enam mata ülesaneid kaasa teha ja hakkas endale põnevaid arvutusi tegema...

Olen Rootsis olnud 92 päeva
199 päeva on YES seminarini, ehk mu viimane seminar Saksamaal enne koju tulekut
149 päeva Re- entry camp'ni, viimane seminar VÕPina Rootsis
6 koolipäeva enne jõulu
49 päeva jõuluvaheajani
107 koolipäeva Söderport gymnasietis (tuleb lahutada lisaks mõned study päevad..)
42 nädalavahetuse päeva Rootsis
4 päeva mu sünnipäevani
41 päeva mu päikselise neiu sünnipäevani
2 päeva oma issi sünnipäevani
85 päeva mu õe sünnipäevani
117 päeva mu armsa C-M i sünnipäevani
180 päeva mu armsa maki sünnipäevani

Lisaks sellele sain aru, et 1/3 mu vahetusaastast on juba möödas!  Aga positiivne pool, üle poole on veel ees..
Ja see aeg pole kõige pimedam ja kohanemisele ka enam aega ei kulu. :)
Mis kõige tähtsam! Vaheaegu rohkem.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar